امروز همه باید با جهاد تبیین برای مقابله با دشمن نقش‌آفرینی کنند

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی امروز با انواع توطئه‌ها قصد تضعیف اعتقادات و باورهای ملت ایران به خصوص نسل جوان را دارند از این رو همه وظیفه داریم با جهاد تبیین دشمنان را در رسیدن به مقاصد شوم ناکام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام صادق صالحی در دیدار جمعی از اعضای شورای اداری و تامین شهرستان قصرشیرین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بیانات امامان انقلاب به عنوان فصل الخطاب این حماسه بزرگ و ماندگار بهترین بیانات است که ما باید با استفاده از این فرمایشات در راستای شناساندن این دستاورد بزرگ به نسل جوان تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با تذهیب نفس و با خلوص نیت و با توکل بر خدا و ایمان راسخ در جبهه های جنگ حضور یافتند و از دین و معنویت و تمامیت ارضی کشورمان با لبیک به فرامین امام راحل که در جنگ فقط خدا را در نظر می گرفت حضور یافتند و معادلات دشمن را به هم ریختند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: از رهاوردهای دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس تهذیب نفس و خودسازی بود چون به فرموده رهبر معظم انقلاب شهدای ما با جانفشانی از تمام خانواده و هستی و جان خود گذشتند و در مرزها و خط مقدم جبهه ها حضور پیدا کردند و اجازه ندادند که پرچم انقلاب زمین بیفتد و پرچم دشمن به اهتزاز درآید.

او با اشاره به اینکه امروز عده ای نفوذی و برخی در داخل می خواهند پرچم دشمن را بلند کنند، گفت: باید با جهاد تبیین و با حضور وحدت آفرین و با همدلی و انسجام در جبهه فرهنگی تلاش کنیم و به فرمان رهبری لبیک بگوییم و روشنگری داشته باشیم چون خط مقدم نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز جهاد تبیین است.

امروز همه باید با جهاد تبیین برای مقابله با دشمن نقش‌آفرینی کنند

سرهنگ پاسدار معارف الفتی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت ها، جانفشانی ها و دلاوری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های ایثارگران و آزادگانی است که آزادی، آرامش و امنیت امروز ما ارمغان مجاهدت های آنان است از این رو باید ادامه دهنده راه و یاد شهدا و رزمندگان باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: درود بر روان تمام شهیدان و شاهدانی که در تمام فراز و نشیب های نظام برای حفظ و تثبیت از جان خود گذشته و آرامش و امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند.

مراد باباخانی افزود: انقلاب ما احیای دین اسلام بود و آن را زنده کرد و برای دفاع از این نظام، انقلاب اسلامی و امنیت موجود، ۳۰۰ هزار شهید با خلوص نیت و پاکدامنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای هر صندلی مسوولیت ۷۵ نفر شهید شدند از این رو امروز وظیفه ما خدمت به مردم و الگوپذیری از شهدا است چون عبادت جز خدمت به خلق نیست.

او ادامه داد: ما در جنگ ابهت غرب و شرق را شکستیم و در مقابل ۴۰ کشور دنیا مقاومت کردیم و توانستیم انقلاب را به تمام دنیا ثابت کنیم امروز هم اگر در غزه و لبنان شاهد مقاومت مردم در مقابل خصم تا دندان مسلح هستیم الگوی آن ها دلاورمردانی است که اجازه ندادند انقلاب ما به دست نااهلان بیفتد.

امروز همه باید با جهاد تبیین برای مقابله با دشمن نقش‌آفرینی کنند

حجت الاسلام علی زارعی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد شهدا در دیدار با خانواده شهید فریدون نقی پور که در سال ۶۳ در پادگان ابوذر به شهادت رسید، گفت: امروز مهمترین وظیفه ما مقوله جهاد تبیین است که باید با تاسی از شهدا با غیرت دینی و دینداری در راستای این دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲ هزار جانباز و ۱۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha