آیین مراسم مهمانی لاله ها همزمان در سراسر کشور در بهشت زهرا تهران برگزار شد

شهرری- ایرنا- آیین مراسم مهمانی لاله ها بزرگداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در بهشت زهرا تهران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا روز پنجشنبه بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراسم مهمانی لاله ها با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباسعلی رضایی سرپرست اداره کل بنیاد شهید تهران بزرگ، خانواده های شهدا و مردم انقلابی همیشه در صحنه در سالت دعای ندبه بهشت زهرا س برگزار شد.

️در این مراسم سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان بر لزوم جلوگیری از تحریف دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت روایت‌گری و نگرش عمیق تر به این گنجینه تاکید کرد.

همچنین در این مراسم متن پیام رهبر معظم انقلاب همزمان با مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور با عنوان «مهمانی لاله‌ها» از سوی حجت‌الاسلام موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد.
️متن پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدّس
بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم
«هفته‌ی دفاع مقدّس»، فرصت مغتنمی برای نورانی کردن فضای کشور با یاد شهیدان والامقام است. این یاد گرامی، ضامن سلامت مسیر حرکت ملّت ایران و منحرف نشدن از جهت‌گیری انقلاب است و باید قدر و ارزش آن را دانست.
غفلتها و سرگرمی‌های روزمرّه‌ی زندگی، همواره با ما هست؛ باید نگذاشت این عوارض طبیعی، ما را از آن منشأ نورانیّت و طهارت دور کند. با امید به کمک خداوند دانا و توانا.
سیّدعلی خامنه‌ای

در بخش دیگری از این مراسم با حضور زائرین شهدا ضمن قرائت فاتحه نسبت به غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان اقدام شد.

در ششمین روز از هفته دفاع مقدس خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار مطهر شهدا ضمن قرائت فاتحه، نثار گل و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

برگزاری چهارمین شب از ویژه برنامه "با این ستاره‌ها" به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهشت زهرا(س)

️چهارمین شب از ویژه برنامه "با این ستاره‌ها" به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در قطعه ۴۰ گلزار شهدا برگزار شد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha