ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به «کمک داور ویدئویی» مجهز می‌شود

مشهد-ایرنا- عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در استادیوم امام رضا(ع) مشهد تجهیز خواهد شد، هم‌اکنون اقدامات پیرامون آن در حال انجام است.

به گزارش روز پنجشنبه فرمانداری مشهد، محمد رضا ساکت در نخستین نشست ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ در فرمانداری مشهد، افزود: موضوع برگزاری مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسوولان استان در راستای حمایت از فوتبال، ورزش ملی و ظرفیت‌های شایسته ، جمع‌بندی داشتند که این مسابقه در مشهد برگزار شود.

عضو هیات رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت محدود ورزشگاه امام رضا (ع) بیان کرد: ورزشگاه ظرفیت بالایی ندارد اما طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ظرفیت‌های جانبی مثل فرهنگ سراها، سینماها ‌و فضاهای فرهنگی به کمک برگزاری این دیدار خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: این استادیوم یک ورزشگاه مدرن، استاندارد و با کیفیت عالی است، اما نمی‌تواند پذیرای همه فوتبال دوستان باشد.

ساکت گفت: بر این اساس؛ طبق تاکید مسوولان در فرمانداری مشهد، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و شهرداری مشهد؛ بسترهای جانبی در شهر فراهم خواهد شد تا این بازی در فضای متفاوت از تلویزیون پخش شود و فوتبال دوستان با نهایت کیفیت آن را تماشا کنند.

وی به بازدید هفته قبل سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: جلسات هماهنگی شروع شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است و همچنین کمیته‌های مختلف ذیل این ستاد با موضوعات گوناگون تشکیل شده، تا این دیدار به بهترین کیفیت برگزار شود.

به گزارش ایرنا، ۲۴ مهرماه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha