بانک پاسارگاد از قهرمان مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا تقدیر کرد

تهران- ایرنا- بانک پاسارگاد در مراسمی از تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان که موفق به کسب مقام قهرمانی در بیست‌وششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا شده بود، تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، بانک پاسارگاد که همواره در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود حامی ورزش کشور بوده است، در مراسمی که در روز پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳ در محل ساختمان مرکزی پاسارگاد با حضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک و جمعی دیگر از مدیران ارشد پاسارگاد برگزار گردید، از مدیرعامل، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان تقدیر کرد.

در این مراسم مدیرعامل بانک پاسارگاد با ابراز خرسندی از موفقیت‌های تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان، عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم را با توجه به محدودیت‌های موجود، قابل ستایش برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این تیم با همت و تلاش جوانان و تجربه کادر فنی، در عرصه رقابت‌های باشگاه‌های جهان نیز بدرخشد و به‌عنوان نماینده شایستۀ کشورمان موفقیت‌های چشم‌گیری را کسب نماید.

لازم به ذکر است تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا، تیم‌های کام ایر (افغانستان)، گاز الجنوب (عراق) و الریان (قطر) را شکست داد و در مرحله حذفی نماینده کویت را از پیش‌رو برداشت؛ سپس به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. شاگردان بهروز عطایی در این مرحله در دیداری حساس تیم پرستاره جاکارتای اندونزی را شکست دادند و ضمن صعود به مرحله فینال، سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به دست آوردند. فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله نهایی نیز با شکست تیم شهداب یزد، قهرمان بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha