کشاورز: مراکش تیمی نبود که ما را ببرد/ فکر نمی‌کردم در یک‌هشتم حذف شویم

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: متاسفانه حذف شدیم اما مراکش تیمی نبود که بخواهد ما را شکست دهد.

محمد کشاورز روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره شکست تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل مراکش در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ و حذف از این رقابت‌ها، اظهار داشت: قبل از هر چیز به کادرفنی تیم ملی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها تلاششان را کردند و ما هم دلمان نمی‌خواست حذف شویم اما این اتفاق رخ داد. زمانی که تیم ملی جام را شروع کرد، خیلی امیدوار شدم چرا که تیم ما با کارهای تیمی و تاکتیکی توانست دروازه ونزوئلا را باز کند و به معنای واقعی تیم بودیم و کمتر کار انفرادی می دیدیم اما متاسفانه مقابل مراکش تیم همیشگی نبودیم و دوباره رو به کار انفرادی آوردیم و با دریبل می‌خواستیم مشکل را حل کنیم اما همین هم یک مشکل به ما اضافه کرد.

وی افزود: در نیمه اول گل‌های خیلی بدی خوردیم که به نظر من تیم‌های بزرگ نباید از این گل‌ها بخورند. در نیمه دوم شرایط بهتر شد اما دیگر دیر شده بود. متاسفانه بازی را واگذار کردیم و به شخصه فکر نمی‌کردم اینجای جام، خداحافظی کنیم. تیم مراکش تیم خوبی بود و نباید از حق بگذریم اما تیمی نبود که ما را حذف کند. می‌توانستیم با شرایط بهتر در نیمه اول بازی را بهتر پیش ببریم اما فوتسال روی خوبش را به ما نشان نداد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص کیفیت مسابقات جام جهانی نیز گفت: به نظر من کیفیت مسابقات خوب بوده است اما باور کنید وقتی بازی‌ها را دیدم، بیشتر به کیفیت لیگ ایران و بازیکنان خودمان پی بردم و از این موضوع خوشحال شدم. این رقابت‌ها بالاخره بالاترین سطح فوتسال است و همه تا دندان مسلح می‌آیند. چیزی که برای من جذابیت داشت، سرعت بازی، کارهای دفاعی پیشرفته و ضربات ایستگاهی بود. مردم عادی از این مسابقات لذت بردند و برای ما هم آموزش خوبی بود و توانست به دانش ما اضافه کند.

کشاورز همچنین در پاسخ به این پرسش که چه تیمی لیاقت قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را دارد، گفت: تیم ملی پرتغال را خیلی پسندیدم. آرژانتین و برزیل هم کیفیت بالایی داشتند. این تیم‌ها ثبات بسیار خوب و شخصیت قهرمانی دارند. البته در فوتسال نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد و هزاران اتفاق عجیب در آن رخ می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha