۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85609260
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یکهزار میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

بوشهر - ایرنا- فرمانده مرزبانی استان بوشهرگفت: توقیف ۶ شناور لنج حامل کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر در قالب چهار عملیات نیروهای مرزبانی منجر به کشف یکهزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله خسروی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای کشف شده شامل لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، بی‌سیم دستی، لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، پوشاک و دیگر محموله‌های ضد فرهنگی است.

وی با اشاره به معرفی ۱۴ متهم در این عملیات‌ها به دستگاه قضایی استان بوشهر افزود: همچنین در یک ماه اخیر ۷۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس حوزه آب های سرزمینی این استان به ارزش ۲۱.۶ میلیارد ریال کشف شد.

خسروی یادآور شد: استیفای حقوق مرزنشینان و ساحل‌نشینان از اولویت برنامه‌های مرزبانی است .

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: مرزبانان در خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های گوناگون از هیچ کوششی دریغ و فروگذاری نمی‌کنند.

سرهنگ خسروی ادامه داد: نیروهای مرزبانی در همه سواحل و مرز دریایی و اعماق مختلف خلیج‌فارس حضور شبانه‌روزی دارند و با هرگونه تخلف از جمله قاچاق برخورد می‌کنند.

وی برخورد با صید غیرمجاز آبزیان در خلیج‌فارس به روش ترال را از دیگر ماموریت‌های مرزبانی استان بوشهر برشمرد و گفت: در این رابطه شناورهای متخلف شناسایی و توقیف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha