۲۰۳ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲۰۳ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات ۴۸ ساعته طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶ نفر از دستگیرشدگان قاچاقچی و ۱۹۷ خرده فروش مواد مخدر در مشهد بودند.

وی بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی در شهر مشهد اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: در این عملیات ۶۵ کیلو و ۸۶۷ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، ۶ هزار و ۴۱ عدد قرص متادون و ۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین هشت دستگاه موتورسیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

نگهبان تاکید کرد: در این عملیات ۱۱ مکان توزیع مواد مخدر نیز مهر و موم شد و ۵۷۷ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

وی گفت: پلیس خدمتگزار و حامی مردم قانون‌مدار است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد، از شهروندان تقاضا می شود تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha