کشف ۶۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در آذربایجان‌شرقی

تبریز-ایرنا- رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از کشف تعداد ۶۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی با هدف اجرای چهارمین طرح عملیاتی این مجموعه در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ محمدتقی سلطانی روز جمعه، افزود: برای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی، با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی چهارمین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایط نقلیه مسروقه در سطح معابر و پارکینگ‌ها در استان اجرا شد.

به گفته وی در این رابطه تعداد هفت نفر سارق دستگیر و ۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۳دستگاه موتورسیلکت در سطح استان کشف شد.

سلطانی اظهار کرد: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقین منازل، کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد، وسائط نقلیه سرقت شده در عملیات های جداگانه کشف و متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان درخواست کرد، وسایط نقلیه خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و هنگام ترک اتومبیل از بجای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha