سردار رادان: حزب‌الله با پیروی از انقلاب اسلامی در برابر اسرائیل غاصب مقاومت می‌کند

قم- ایرنا - فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی رزمندگان جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی گفت: حزب‌الله لبنان با تاسی به انقلاب‌اسلامی در برابر دشمنی که از نظر بسیاری کشورها، دارای قدرت نظامی افسانه‌ای است، ایستادگی نموده‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمدرضا رادان جمعه شب در آیین بزگداشت شهیدان مدافع امنیت قم در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این استان همچنین اظهار کرد: مقاومت یمن نیز برای این است که آنها هم از حزب‌الله درس گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: همین‌ درس‌ها باعث شده، تمام منطقه در برابر دشمنی که می‌خواست بافت، نقشه و محیط جهان را تغییر بدهد ایستادگی نمایند و نقشه‌هایش را نقش بر آب کنند.

رادان همچنین با بیان اینکه جنگی که دشمن آغاز کرده، جنگ شناختی است اضافه کرد: جنگ شناختی صدا ندارد، این جنگ خاک کشور و دل‌ها را نمی‌گیرد، بلکه ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: ما در جنگ شناختی چادر داریم، نماز می‌خوانیم و به سجده خدا می‌رویم، اما از دشمن ستایش می‌کنیم چرا که دشمن ذهن را متوجه خود کرده‌است.

وی گفت: در جنگ شناختی بدون اینکه توجه کنیم، فکر و مسیری که دشمن انتخاب کرده را انتخاب می‌کنیم.

فرمانده فراجا با بیان این نکته که شهیدان مدافع حرم و مدافع امنیت در برابر دشمن جنگ شناختی سینه سپر کردند گفت: مظلومیت شهیدان مدافع امنیت و امر به معروف و نهی از منکر از شهیدان دفاع مقدس بیشتر است.

وی بیان کرد: شهیدان دفاع مقدس در زمان خودشان قطعا مظلوم بودند، امروز نیز به فرزندان‌شان جفا می‌کنند و تهمت می‌زنند که از سهمیه استفاده می‌کنید، ولی با این همه، مظلومیت شهدای مدافع امنیت از شهدای دوران جنگ بیشتر است چرا که در جنگ شناختی، ذهن درگیر می‌شود.

سردار رادان یادآور شد: دشمن در جنگ شناختی می‌خواهد، حرف از دین بزنیم، ولی معنی دین را نفهمیم.

وی در بخش دیگری سخنان با بیان این مطلب که یک تکلیف شرعی و یک تکلیف قانونی داریم گفت: اگر قانون مشکل دارد، قانون را عوض کنید، چرا بر مجری می‌تازید، آیا مجری قانون برای یک موضوع که هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است، جز اجرای قانون کار دیگری باید انجام دهد.

وی همچنین جنگ شناختی را مانند جنگ دوران دفاع مقدس نیازمند پایداری دانست و گفت: اگر سینه ما مملو از عشق شهیدان است، باید مانند شهدا تا زمانی که تکلیف داریم در صحنه باشیم.

رادان تاکید کرد: مبارزان، مجاهدان و مدافعان جنگ شناختی باید این قدر در سنگر بمانند که بتوانند دشمن جنگ شناختی را شکست دهند، انجام یک وعده و یا ۲ وعده، تکلیف و وظیفه را رفع نمی‌کند.

فرمانده انتظامی کشور با یادآوری این نکته که دشمن از کودتا، همچنین جنگ در کردستان به هدف‌های خود نرسید افزود: وقتی تمام شهرهای کُردنشین را درگیر جنگ کرد و زمانی که غائله‌های خلق عرب، آمل و گنبد را پدید آورد، به اهداف مورد نظرش دست نیافت، امروز این دشمن در برابر ذهن‌ها قرار گرفته و درصدد ایجاد شک و تردید است.

وی اظهار کرد: امروز جنگ فرهنگی تغییر صحنه جنگ زمینی است، این جنگ از خیابان وارد شده و به منزل می‌رسد، اگر سنگر و جبهه جنگ شناختی را خالی کنیم، پشت خانه‌ همه ما خواهد نشست.

وی اضافه کرد: دشمن حجاب، دین و ارزش را هدف می‌گیرد، به گونه‌ای که ضد ارزش به ارزش و ارزش به ضد ارزش تبدیل شود.

رادان همچنین تاکید کرد: صبوری، مقاومت، فهم، علم و امر به معروف و نهی از منکر از ابزاری است که رزمندگان جنگ شناختی باید به آن مجهز باشند.

وی یادآور شد: در جنگ دفاع مقدس، آر. پی. جی و توپ و تانک جز ملزومات بود ولی امروز ایمان، فهم، صبر، دل، تحمل و در سنگر بودن از الزام‌هایی است که باید برای جنگ شناختی فراهم شود.

این مقام ارشد انتظامی کشور با ذکر اینکه نباید پیام شهیدان مدافع امنیت را فراموش کنیم بیان کرد: بیداری و هوشیاری و حفظ ارزش‌ها پیام خون شهیدان است، اگر به این پیام‌ها توجه نکنیم، در روز قیامت شرمنده خیل عظیم شهیدان خواهیم بود.

همزمان با بیست‌وسوم ربیع‌الاول سال‌روز ورود حضرت معصومه‌(س) به شهر مقدس قم، آیین بزرگداشت ۱۲۳ شهید مدافع امنیت قم و گردهمایی فعالان عفاف و حجاب این استان با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان استانی و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha