سرمربی گل‌گهر: تساوی با هوادار برای ما باخت خفیف بود + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تساوی مقابل تیم هوادار تهران برای ما باخت خفیف بود، باید در ادامه امتیازات را جمع کنیم و مقابل سایر تیم‌ها برای پیروزی بازی کنیم تا جبران این مساوی بشود.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شامگاه جمعه در نشست خبری پس از تساوی مقابل هوادار تهران افزود: تلاش ما برای بردن این بازی کافی نبود و مسئولیت این نتیجه با من است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم با مدعی ها بجنگیم، باید در خانه امتیازات کامل را بگیریم اظهار داشت: باید نقاط ضعف را در تمرینات رفع کنیم تا از تک موقعیت ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: زمانی که یک تیم به صورت فشرده دفاع می کند، کار برای حریفان سخت می شود؛ تیم فوتبال هوادار تهران هر سه امتیاز خود را بیرون از خانه به دست آورده و در خانه شکست خورده که این موضوع کار را برای حریفان دشوار می‌کند.

وی تاکید کرد: سبک بازی تیم فوتبال هوادار تهران فضا ها را برای رقیب کم می کند لذا باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم، تا تیم باز شود و ما در این بازی نتوانستیم این کار را انجام دهیم و تنبیه شدیم و ۲ امتیاز از دست دادیم.

غیبت سرمربی هوادار تهران در نشست خبری

سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران نیز در این نشست حاضر نشد و وحید فاضلی به عنوان دستیار این سرمربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و هوادار تهران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور(جام خلیج فارس) با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha