۷ مهر ۱۴۰۳، ۰:۱۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85609734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش بزرگ روز ملی دماوند با حضور استاندار تهران

دماوند - ایرنا - همایش روز ملی دماوند با حضور استاندار تهران و مسئولان، علاقه‌مندان به تاریخ و طبیعت در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد دماوند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این رویداد که به یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر دماوند تبدیل شده، جمعه شب با برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای به منظور گرامیداشت این روز ملی همراه بود.

در این همایش، علیرضا فخاری استاندار تهران، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند، رامین نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، طاهرخانی فرماندار دماوند، حاجی رئیس شورای شهرستان، رضایی مهر شهردار دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، جمعی از مدیران ادارات، فرهیختگان و نخبگان و اهالی فرهنگ و ادب شهر دماوند حضور داشتند

در این همایش، سخنرانان به اهمیت روز ملی دماوند به عنوان نمادی از تاریخ کهن، جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی این منطقه پرداختند و بر ضرورت حفاظت از این میراث ارزشمند تأکید کردند.

یکی از بخش‌های برجسته این رویداد، اجرای گروه موسیقی محلی بود که با اجراهای زیبا و دل‌نشین خود، فضای همایش را با صدای سنتی و فرهنگ موسیقی محلی منطقه زنده کرد.
در ادامه همایش، نماهنگ‌هایی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دماوند به نمایش درآمد که زیبایی‌های منحصر به فرد این شهر را به نمایش گذاشت.

این همایش با هدف آگاهی‌بخشی به جامعه در مورد ارزش‌های فرهنگی و طبیعی دماوند و تشویق به حفظ این میراث گران‌بها برگزار شد و با استقبال گسترده مردم، مسئولان و گردشگران از سراسر کشور همراه بود.

بازدید سرزده استاندار تهران از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی شهر دماوند

برگزاری همایش بزرگ روز ملی دماوند با حضور استاندار تهران

در آستانه هفت مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، عصر امروز علیرضا فخاری، استاندار تهران به صورت سرزده از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی شهر دماوند بازدید کرد.
در این بازدید، رامین، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و رضایی مهر، شهردار دماوند نیز حضور داشتند.

استاندار تهران ضمن بررسی امکانات و تجهیزات این ایستگاه، از تلاش‌های بی‌وقفه آتش‌نشانان تقدیر کرد و بر اهمیت آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشانی در مواقع بحرانی تأکید نمود.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند نیز در این بازدید، گزارشی از وضعیت ایستگاه‌های آتش‌نشانی ارائه کرد و خواستار توجه بیشتر به تأمین نیازهای آتش‌نشانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha