کارگران سیستان و بلوچستان در نخستین دوره رقابت پرس سینه افتخار آفرین شدند

زاهدان - ایرنا - رئیس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از برگزاری موفق اولین دوره رقابت پرس سینه قهرمانی کارگران این استان به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت جان‌باختگان حادثه معدن طبس در زاهدان خبر داد و گفت: نفرات و تیم‌های برتر به رقابت کشوری اعزام خواهند شد.

حسین سعیدیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اولین دوره رقابت پرس سینه قهرمانی کارگران سیستان و بلوچستان با حضور ۹۵ ورزشکار در سالن چندمنظوره ورزشی رستگاران زاهدان به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت جان‌باختگان حادثه معدن شهرستان طبس برگزار شد و توانست شور و نشاط خاصی را در میان کارگران و جامعه ورزشی استان ایجاد کند.

وی افزود: این رقابت اولین گام در راستای توسعه ورزش‌های قدرتی در میان کارگران سیستان و بلوچستان بود و با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد، برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر ارتقای سطح سلامت و نشاط در میان کارگران، فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای جوان و آماده‌سازی آن‌ها برای رقابت‌های ملی و بین‌المللی است.

رئیس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دوره ازرقابت در سه رده سنی بزرگسالان، پیشکسوتان (مستر یک و مستر ۲)، نوجوانان و جوانان، و در هشت دسته وزنی برگزار شد و ورزشکاران توانستند در فضایی سالم و پر از انرژی به رقابت بپردازند، برترین‌های این رقابت‌ها به رقابت کشوری کارگران اعزام خواهند شد تا در سطح ملی به رقابت بپردازند و افتخار دیگری برای استان به ارمغان بیاورند.

وی اظهار کرد: در بخش تیمی، تیم اتو سرویس رسالت در رده سنی پیشکسوتان، تیم اداره‌ کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در رده سنی بزرگسالان، و تیم باشگاه رستگاران در رده نوجوانان و جوانان موفق به کسب مقام‌های اول شدند.

سعیدیان تاکید کرد: هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان در تلاش است تا با حمایت از ورزشکاران و ایجاد زیرساخت‌های لازم، فرصت‌های بیشتری را برای فعالیت ورزشی کارگران فراهم کند، این رقابت گواهی بر عزم جدی ما در این مسیر است و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر و حمایت‌های لازم، ورزش کارگری استان به جایگاه‌های بالاتری دست یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha