هدف تیم بسکتبال گلنور اصفهان، حضور طولانی‌مدت در لیگ‌ برتر است

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه گلنور اصفهان گفت: هدف تیم بسکتبال ما حضور طولانی‌مدت در لیگ برتر از یکسو و صعود به رده‌های بالا و حتی سکوهای برتر، از سوی دیگر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عماد چلونگر روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: فعالیت اولیه باشگاه اگرچه به دهه ۷۰ بازمی‌گردد ولی تیم بسکتبال بزرگسالان ما از سال ۱۴۰۰ در لیگ دسته یک به میدان رفت و پارسال موفق شد با قهرمانی در آن رقابت‌ها به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یابد.

وی ادامه داد: ما حضور خود را در میادین بصورت تدریجی و پله به پله داشتیم به این معنا که کوشیدیم روز به روز بیشتر رشد کنیم بنابراین به شرکت در لیگ برتر بصورت موقت نمی‌اندیشیم.

مدیرعامل باشگاه گلنور خاطرنشان کرد: تیم‌های بسکتبال ما در تمام رده‌های سنی فعال بوده‌اند و قصد داریم برای بانوان نیز جدی‌تر تلاش کنیم زیرا تاکنون در این عرصه، بصورت جسته گریخته کار شده است.

سرمربی تیم بسکتبال گلنور نیز در این نشست گفت: با انگیزه و با انرژی به فصل پیش رو می‌نگریم تا در نهایت، بهترین عملکرد خود را به ثبت برسانیم.

حمیدرضا شمس با اشاره به آغاز تمرینات تیمش از ۶ شهریور اضافه کرد: پیش از این ۲۵ بازیکن بومی دعوت کردیم تا در نهایت بهترین‌ها را برگزینیم.

وی با بیان‌اینکه گلنور از کم بودجه‌ترین تیم‌های بسکتبال در فصل جاری است، اظهار کرد: با این وجود شرایط ایده‌آلی داریم و حضور آبرومندانه و قرار گرفتن در جمع هشت تیم بالای جدول برای صعود به مرحله حذفی و حتی در جمع تیم‌های بالاتر، جزو چشم‌اندازهای ماست.
سرمربی گلنور تصریح کرد: در ابتدا هشت تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده بودند اما اکنون تعدادشان به ۱۲ تیم رسیده است.
شمس افزود: «کورین هنری» از آمریکا و «مارکو پرویچ» از مونته نگرو بازیکنان خارجی ما در این فصل خواهند بود.

مازیار میرعظیمی سرپرست تیم بسکتبال گلنور اصفهان نیز گفت: ۱۰ بازیکن ما بومی، سه نفر از خارج از استان و نفر ۲ خارجی هستند و مسابقات تیم در سالن «شهید میثمی» برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گلنور و رییس هیات مدیره باشگاه هم در نشست امروز اظهار کرد: شرکت ما که جزو قطب‌های مطرح در خاورمیانه است از سال ۱۳۷۰ در زمینه صنعت تجهیزات برق و روشنایی فعالیت خود را آغاز و سپس بخش تجهیزات فلزی را نیز به تولیدات خود اضافه کرد.
محمد امینی افزود: این مجموعه در سال‌های اخیر غیر از تجهیزات روشنایی عمومی، به عرصه تخصصی روشنایی و نورپردازی ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی هم ورود پیدا کرد و بسیاری از ورزشگاه‌ها از جمله آزادی تهران، فولادشهر، یادگار امام تبریز، ثامن مشهد و خیبر خرم‌آباد توسط ما تجهیز شد که در نتیجه ایران تا حدودی از واردات از اروپا بی‌نیاز شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه صادرات نیز موفق ظاهر شدیم و نور ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی متعددی را در کشورهای عراق، قطر، عمان، امارات و عربستان تامین کردیم.
مدیرعامل شرکت گلنور و رییس هیات مدیره باشگاه در باره تیمداری بسکتبال در لیگ برتر گفت: در این پیوند بصورت هیجان‌زده عمل نکردیم و فکر ورود به سوپر لیگ بدون توجه به زیرساخت‌ها را در نظر نداشتیم.
امینی با بین اینکه ایجاد مسیر رشد برای جوانان اصفهان علاقه‌مند به بسکتبال اهمیت دارد، اظهار داشت: ظرفیت ورزشکاران بالاست اما وضعیت زیرساخت‌ها مطلوب نیست.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال،۱۲ مهر زمان آغاز این فصل از مسابقات لیگ برتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha