۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85610656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرج میزبان دومین نمایشگاه صنعت سیما و منظر شهری کشور  شد

کرج - ایرنا- رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد: این کلانشهر میزبان دومین نمایشگاه صنعت سیما و منظر شهری کشور با هدف معرفی جدید دستاوردهای فناوری در این بخش شد.

به گزارش ایرنا، "علیرضا عاقلی " روز شنبه در حاشیه آیین رونمایی از پوستر دومین نمایشگاه صنعت سیما و منظر شهری در کرج افزود: این نمایشگاه یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری در سالن نمایش باغ گل های پارک شهید چمران کرج دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه جدید ترین دستاوردهای علمی و فناوری در بخش آبیاری و توسعه فضای سبز توسط شرکت های فناور و دانش بنیان از سراسر کشور به نمایش گذاشته می شود.

عاقلی گفت : آشنایی پیمانکاران و مسوولان دستگاههای اجرایی و مدیریت شهری باآخرین فناوری فضای سبز و آبیاری از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی بهره گیری از فناوری روز برای آبیاری فضاهای سبز شهری مهمترین برنامه محوری این نمایشگاه است.

عاقلی گفت: اکنون بخش عمده فضاهای سبز کرج با استفاده از آب غیر شرب آبیاری می شود ضمن آنکه تاکنون چهار تصفیه خانه پساب توسط شهرداری کرج احداث و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی نمای ساختمان ها یکی از برنامه های محوری سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهرداری کرج است که با جدیت دنبال خواهد شد.

عاقلی افزود: همچنین ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نیز یکی از موضوعاتی است که باید با همکاری سایر دستگاههای اجرایی عملیاتی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha