امام جمعه ایلام: سید حسن نصرالله شهید مکتب شهید پرور امام حسین(ع) است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه سید حسن نصرالله شهید مکتب شهید پرور امام حسین(ع) است، گفت: رژیم اسرائیل بداند که با این ترورها و کشتار کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم غزه، فلسطین و لبنان نمی تواند دوام  خود را تضمین کند.

حجت الاسلام "اله نور کریمی تبار" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تسلیت شهادت بزرگمرد جبهه مقاومت شهید "سیدحسن نصرالله" به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت و همه مردم لبنان، عراق، یمن، فلسطین و ایران اسلامی و آحاد مسلمانان، اظهار کرد: سید حسن نصرالله شخصیتی بود که در حوزه های علمیه مراحل علمی را پشت سر گذاشت و نوجوانی و جوانی خود را در راه جهاد و مبارزه با صهیونیست ها و استکبار جهانی سپری کرد.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله بارها در معرض شهادت قرار گرفت، افزود: سید مقاومت، برای شهادت آمادگی داشت و آرزویش شهادت در راه خدا بود، سید حسن نصرالله در راه آزادی مردم مظلوم فلسطین جان خود را فدا کند و مسیر شهادت پرور مکتب سید و سالار شهیدان را در پیش گرفت.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه با جنایتی که صهیونیست ها مرتکب شدند سید مقاومت را به آرزوی خود که همان شهادت بود رساندند، افزود: رویش هایی که بعد از شهادت سید حسن نصرالله به وجود خواهد آمد ریشه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را از روی زمین بر خواهد کند و از بین خواهد برد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: این شهید به امام حسین(ع) و سید و سالار شهیدان و همرزمان شهیدش در دفاع از مردم مظولم فلسطین و آرمان مقاومت پیوست، اما بدانند که خون این سلاله پاک پیامبر اکرم(ع) به طور قطع برای نابودی صهیونیست ها نقش آفرین و تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود فرمودند که بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند، افزود: امروز هر کسی به هر نحوی که می تواند باید کمک کند که نابودی رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل تسریع یابد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: همه ما برای حمایت از جریان مقاومت آماده و منتظر دستور رهبریم.

وی گفت: مردم استان ایلام و همرزمان شهدا در تماس های مکرر برای مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند و با شور و حماسه، منتظر امر رهبر فرازنه انقلاب هستند، همه ما به عنوان مسلمان باید دست به دست هم دهیم و در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه ایلام گفت: انتفاضه ای که با سنگ شروع شد امروز در قلب تلاویو لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخته است، رژیم اسرائیل بداند که با این ترورها و کشتار کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین و لبنان نمی تواند دوام خود را تضمین کند و هر چه جنایت هایی آنان بیشتر شود قدم به قدم به سوی نابودی نزدیک تر می شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: حزب الله و نیروهای مقاومت از انسجامی برخوردارند که شهادت سید حسن نصرالله ذره ای از عزم آنان برابر مقابل رژیم سفاک صهیونیستی کاهش نداده بلکه موجب تسریع در نابودی این رژیم منحوس خواهد شد، ثمره خون شهدا این است پرچم از فرمانده ای به فرمانده ای دیگری سپرده می شود و نابودی رژیم سفاک اسرائیل را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل با این جنایت ها، زمینه نابودی خود را فراهم کرده است، گفت: مقاومت قویتر از آن است که با شهادت فرمانده ها و نیروهای جهادی، خللی در عزم آنان برای نابودی اسرائیل ایجاد شود، با توکل برخدا، امدادهای غیبی و نصرت الهی نیز به کمک خواهد آمد که این وعده و سنت الهی است و این سگ هار صهیونیستی به زودی به جهنم واصل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha