مسیر مقاومت قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت/ آغاز فصل تازه مقاومت

تهران- ایرنا- حوزه هنری انقلاب اسلامی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌های جداگانه تاکید کردند: حزب‌الله زنده است و اگر سربازی از جبهه مقاومت، در این نبرد سرنوشت‌ساز به فیض شهادت نائل شود؛ مسیر و منش مقاومت قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و فصل تازه‌ای از مقاومت آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حوزه هنری انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: نهضت زنده است، چون هنوز شهید می‌دهد. جبهه مقاومت امروز عزادار است؛ عزادار شهادت مردی که قله‌های رفیع جهاد را یکی پس از دیگری فتح کرد، رهبری که در زمانه‌ سکون و سازش، فخر جهان اسلام شد، شیرمردی که تمام زندگی خود را وقف مبارزه با شر مطلق کرد و در همین مسیر به افتخار شهادت نائل شد.

این بیانیه می افزاید: شهادت مظلومانه‌ سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، مسیر تازه‌ای پیش روی جبهه‌ی مقاومت گشوده است. جهان امروز هیچ شباهتی به جهان دیروز ندارد. حالا مرز میان ما و خصم صهیونیست را خون پاکِ نصرالله عزیز ترسیم کرده است و این مرز، جز به جهادی تاریخ‌ساز، آرام نخواهد گرفت.دشمنان این جبهه بدانند حزب‌الله زنده است و اگر سربازی از جبهه مقاومت، در این نبرد سرنوشت‌ساز به فیض شهادت نائل شود؛ مسیر و منش مقاومت قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت.

در بیانیه حوزه هنری آمده است: اهالی هنر انقلاب اسلامی در این داغ سترگ، هم‌درد ملت شریف لبنان هستند و برای نقش‌آفرینی در فصل جدید جهاد با رژیم سفاک صهیونیست، اعلام آمادگی می‌کنند. ما برای روایت جهاد آخرالزمانیِ سربازان جبهه‌ی حق، تشنه و آماده‌ایم.

سید مقاومت، پرستوی خونین بال، به آشیان عشق پر کشید

سید حسن نصرالله(رضوان الله تعالی علیه)، یار دیرین شهید حاج قاسم سلیمانی (ره)، آن ستاره تابناک آسمان مقاومت، آن شیر دلیر میدان مبارزه، به همرزمان شهیدش پیوست. شهادتش، گرچه قلب میلیون‌ها انسان آزاده را به درد آورد، اما روح مقاومت را جاویدان‌تر ساخت.

او که عمر خود را وقف مبارزه با ظلم و ستم کرد، امروز به جمع شهدای راه حق پیوست. او که با کلام شیوا و نگاه نافذ، دل‌ها را تسخیر می‌کرد، اکنون در دل تاریخ جاودانه شده است.

شهادت او، نه پایان راه، بلکه آغاز فصل تازه‌ای از مقاومت است. ما که در محضر او درس شجاعت و ایثار آموختیم، بر ادامه راهش عهد می‌بندیم و تا پای جان از آرمان‌هایش دفاع خواهیم کرد.

باند خبیث و پلید صهیونیستی بداند به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ استحکام حزب‌الله خیلی بیشتر از این‌ها است که با این شهادت‌ها تضعیف شود و سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت شهادت سید شهدای مقاومت سید حسن نصرالله به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ، مراجع عظام و همه آزادگان جهان بخصوص امت اسلامی اعلام می دارد تا تمام توان و امکانات مادی و معنوی گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه آزادی قدس و حمایت ملت لبنان و فلسطین خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha