رژیم غاصب صهیونیستی با این ترورها نابودی خود را سرعت می‌بخشد

شیراز - ایرنا- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت : رژیم اشغالگر قدس با این ترورها اضحملال و مرگ خود را سرعت بخشیده است.

به گزارش ایرنا ، جعفر قادری،عصر شنبه در حاشیه تجمع مردمی شیراز در محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله با بیان اینکه این ترورها تازگی ندارد و چیز جدیدی نیست، تصریح کرد: در طول عمر نهضت و انقلاب اسلامی ما از این حوادث زیاد دیده‌ایم.

به گفته قادری گرچه با این ترورها ما انسان‌های بزرگی را از دست می‌دهیم،ولی تجربه بخوبی نشان داده که دشمن از این کارها نه تنها نتیجه دلخواه نمی‌گیرد، بلکه این اتفاقات باعث انسجام و اتحاد هر چه بیشتر امت اسلام در نقاط مختلف جهان می‌شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت : این دست و پا زدن‌های رژیم منحوس صهیونیستی فقط عمرش را کوتاه‌تر می‌کند و باعث اتحاد و تداوم بیشتر جبهه مقاومت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهادت پایان کار نیست، بلکه آغاز راهی در حرکت عمومی مردم است خطاب به سران رژیم کودکش صهیونیستی گفت : حزب‌الله مستحکم‌تر از آن است که با از دست دادن سیدحسن انسجام و وحدت خود را از دست بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha