اسرائیل تاوان می‌دهد/جهان اسلام خوانخواه شهید «سید حسن نصرالله» است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اسرائیل غاصب تاوان اقدام جنایتکارانه خود را می‌دهد زیرا کشورهای مسلمان و تمام آزادی‌خواهان جهان خونخواه شهید «سید حسن نصرالله» هستند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران، لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت، افزود: شهید سید حسن نصرالله پاره تن اسلام و جبهه مقاومت بود و رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با به شهادت رساندن این شهید والامقام زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم کرد چرا که جهان اسلام از خون پاره تن خود نمی‌گذرد.

وی ادامه داد: رژیم مفلوک صهیونیستی هیچ‌گاه توان جنگ رودرو ندارد و همواره با اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه افراد بی‌دفاع را مورد هجمه قرار داده و رفتارهای غیرانسانی و ناجوانمردانه داشته که در تاریخ کم سابقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: شمارش معکوس برای از بین رفتن اسرائیل آغاز شده و همه به خصوص آمریکای جنایتکار باید این واقعیت را پذیرفته و دست از حمایت رژیم کودک‌کش و مفلوک صهیونیستی بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی ظرف روزهای اخیر شدت و حدت بیشتری یافته و با حمایت همه‌جانبه اربابان خویش به ویژه سران جنایتکار آمریکا در قالب جنایت جنگی ازطریق بمباران هوایی و حملات موشکی، ترورفرماندهان مقاومت، انفجار پیجرها و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان درکوچه وخیابان و حمله به مناطق مسکونی و در نهایت به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله بروز و ظهور یافته و موجبات نفرت ملت های آزاده جهان را فراهم آورده است.

وی افزود: ملت قهرمان لبنان با ده‌ها سال سابقه نبرد با رژیم جنایتکار هرگز از این جنایت‌ها نخواهند هراسید و به شهادت تاریخ منطقه روز به روز بر عزم و اراده این ملت برای تداوم مبارزه تا آزادی تمامی خاک فلسطین از بحر تا نهر همراه و همگام با ملت مقتدر فلسطین افزوده خواهد شد.

امام جمعه اراک بیان کرد: نباید به دشمنان اسلام اجازه داد که در کشورها و سرزمین های اسلامی اقدام به جنایت کنند چون در این صورت سکوت هر مسلمان تائیدی بر اعمال آنان خواهد بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: مسلمانان از صدر اسلام تا کنون همواره دشمنی بدخواهان را تجربه کرده اند بنابراین تنها راه شکست دشمنان حفظ و تقویت وحدت است.

وی گفت: مسلمانان با توجه به نقاط مشترک دین مبین اسلام باید برای انسجام و یکپارچکی بیش از پیش تلاش کنند و از تفرقه بپرهیزند.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: وجود تفرقه و اختلاف در جهان اسلام و در بین مسلمانان دنیا زمینه زیاده خواهی نظام سلطه و دشمنان را فراهم می‌کند.

حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

این بیانیه افزود: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به یاران شهید بزرگوار و جاویدان خود پیوست که نزدیک به سی سال پیروزی های پیاپی را رهبری کرده و رقم زدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha