۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85611115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: راه شهید «سید حسن نصرالله» ادامه دارد

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، شهادت «سید حسن نصرالله» یادآور ایثار و فداکاری‌های بی‌پایان او در راه عدالت است گفت: عهد می بندیم راه این شهید بزرگ را ادامه دهیم.

سید محمد پاکمهر شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ضایعه عظیم شهادت «سید حسن نصرالله» نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، فقدانی جبران‌ناپذیر است.

وی افزود: «سید حسن نصرالله» با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وی با سخنان حکیمانه و مواضع قاطعانه‌اش، همواره الهام‌بخش جوانان بود و با رهبری هوشمندانه‌اش توانست دشمنان را به زانو درآورد.

وی ادامه داد: او با خون پاک خود، درخت مقاومت را آبیاری کرد و راه روشن مبارزه را برای نسل‌های آینده ترسیم کرد و با شهادتش به قافله شهدای بزرگ اسلام پیوست و نامش در تاریخ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان مقاومت جاودانه خواهد ماند.

پاکمهر تاکید کرد: ما به عنوان پیروان راه مقاومت با تأسی از آموزه‌های این شهید بزرگوار، عهد می‌بندیم که راه او را با تمام توان ادامه دهیم و در برابر ظلم و ستم، هرگز کوتاه نیاییم.

وی یادآور شد: شهادت ایشان هرچند ضایعه‌ای بزرگ است، اما عزم ما را در ادامه راه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی راسختر می‌سازد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یاد و خاطره سید مقاومت، همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و راه او، چراغ راهنمای تمامی مبارزان راه حق و عدالت خواهد بود.

سید حسن نصرالله که به سید رهبران جهان عرب مشهور بود به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش‌های خود در دفاع از مظلومان و مبارزه قاطع با استکبار لقب سید مقاومت و آزادی را گرفت.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha