۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85611131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس سازمان حشد الشعبی عراق: شهید نصرالله در موضوع فلسطین سازش نکرد

تهران- ایرنا- فالح الفیاض رئیس سازمان الحشد شعبی عراق در اظهاراتی تاکید کرد که شهید سید حسن نصرالله در موضوع فلسطین سازش نکرد.

به گزارش شنبه شب ایرنا از شبکه المیادین، الفیاض در سخنانی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، افزود: شهید عزیز ما مایه افتخار، چراغ راه و پناه همه مبارزان قهرمان و آزاده بود.

وی اضافه کرد: او هرگز میدان را خالی و از اصول عقب نشینی و بر سر موضوع فلسطین سازش نکرد.

الفیاض گفت: این شهید بزرگ همواره در زمان حیات خود برای صهیونیست‌های حیله گر کابوسی وحشتناک بود و پس از شهادت نیز کابوسی برای آنها باقی خواهی ماند.

وی افزود: شهید نصرالله مبارزانی را که تربیت کرده که از ادامه این مسیر کوتاهی نخواهند کرد و تا پیروزی و اقامه نماز در قدس از این مسیر بازنمی‌گردند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha