صهیونیست‌ها با ترور «سید حسن نصرالله» درهای جهنم را به روی خود گشودند

تهران- ایرنا- سخنگوی دارالافتاء اهل سنت عراق با بیان اینکه ترور «سید حسن نصرالله» سبب گشوده شدن درهای جهنم به روی صهیونیست‌ها خواهد شد، از پویا بودن محور مقاومت و آمدن رهبرانی سرسخت‌تر از وی در مبارزه با رژیم صهیونیستی سخن گفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، شیخ «عامر البیاتی» افزود که ترور سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان بیانگر تحولی خطرناک در جهان عرب است. دشمن صهیونیست با این کار آتش جهنم را به روی خود گشود.

البیاتی تاکید کرد: خون شهید حسن نصرالله امت اسلامی را از هدفش بازنمی‌دارد و موجب اصرار بیشتر امت اسلامی برای تحقق هدف خود خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر «احمد یاسین» ترور نمی شد، «اسماعیل هنیه» به صحنه نمی‌آمد و اگر «اسماعیل هنیه» شهید نمی شد، «یحیی السنوار»، به عرصه نمی‌آمد.

البیاتی اضافه کرد: امت اسلامی با مقاومت و مبارزانش پویا است و آنکه از لبنان برمی‌خیزد، سرسخت‌تر از شهید حسن نصرالله خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha