کار آتش نشانان اوج ایثار و جانفشانی است

زابل - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و در این راستا خدمت در آتش نشانی و کار آتش نشانان نیز اوج ایثار و جانفشانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ولایتی پور شامگاه شنبه در نشست با آتش نشانان شهرستان زابل گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت، ظهار کرد: خدمت در آتش نشانی از جمله کارهای مهم، ظریف، حساس و دوست داشتنی است و کسانی که به این حرفه مشغولند مانند یک سرباز همیشه آماده خدمت به مردم هستند.

️وی بیان اینکه کار آتش نشانی در واقع یک معامله پر سود با خداست که با درآمد کم و مشکلات بیشتر در این مسیر وارد شدید، افزود: در این معامله عده‌ای به شهادت رسیدند و بقیه در مسیر این شهدا گام بر می‌دارید.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل تصریح کرد: در حالی که در حوادث و بلایا، همه در حال فرار هستند،‌ شما آتش‌نشانان به آسمان، قعر چاه، عمق آب و آب‌بندان‌ها، تونل معادن و محل‌های مختلف می‌زنید و در واقع در یک معامله پرسود شرکت می‌کنید.

وی بیان کرد: در تجهیزات و امکانات، محدودیت و مشکلات داریم، اما تلاش می‌کنیم در سطح استان و کشوری این مشکلات را با تهیه آن‌ها حل کنیم.

️ولایتی پور تاکید کرد: علاج واقعه را باید قبل از وقوع آن گرفت که یکی از آن‌ها جلوگیری از ساخت و سازهای غیراستاندارد ساختمان‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha