رژیم صهیونیستی بدون ترور نمی تواند زنده بماند

 ارومیه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی بر پایه ترور و جنایت بنا شده و بدون ترور نمی تواند زنده بماند.

آیت الله عسگر دیرباز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدا بنای این رژیم بر قتل وجنایت و خونریزی بوده است و از همان آغاز رهبران فلسطین و لبنان را به شهادت رسانده است.

وی ادامه داد: حیات این رژیم به ترور وابسته است؛ این رژیم محور شرارت است و بدون شرارت و ترور نمی تواند نفس بکشد.

وی اظهار کرد: برخلاف تصور رژیم غاصب و مفلوک صهیونیستی با شهادت رهبر مقاومت، حزب الله مستحکم‌تر خواهد شد و این رژیم نیز به اهداف خود نخواهد رسید.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سیدحسن نصرالله، شخصیتی محبوب، شجاع و دور اندیش بود، گفت: بدون تردید راه این رهبر مقاومت ادامه خواهد یافت و اهدافش به ثمر خواهد نشست.

آیت الله دیرباز اظهار کرد: روی آوردن رژیم مفلوک صهیونیستی به ترور و به شهادت رساندن رهبر جبهه مقاومت این مهم را بیان می کند که اسراییل روزهای آخر عمر خود را سپری می کند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha