۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85611621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورداری از ایثار مخلصانه ویژگی بارز جهادگران ایرانی است

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برخورداری از ایثار مخلصانه و کار در راه خدا ویژگی بارز جهادگران سازندگی در کشورمان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از دیگر ویژگی های جهادگران سازندگی داشتن رفتار متعهدانه بوده که این افراد با کمترین امکانات و تجهیزات برای ادای دین شان، خود را در معرض خطر قرار می دادند.

وی از دیگر ویژگی های جهادگران را کنش دلسوزانه و عاشقانه و تلاش مجاهدانه خواند و افزود: تلاش جهادگران با نیت معنوی بود و فقط از پروردگار اجر و مزد کارشان را طلب می کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم در این یادواره ضمن تسلیت شهادت دبیر حزب الله لبنان، اظهار کرد: جهاد سازندگی استان بعد از فرمان امام خمینی(ره) به صورت شورایی در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد و جهادگران در حوزه عمرانی و آبادانی منطقه و پشتیبانی از رزمندگان در زمان جنگ وارد عرصه خدمتگزاری شدند.

جهاد کشاورزی کردستان بیش از هزار و ۷۰۰ شهید، جانباز و رزمنده دارد

برخورداری از ایثار مخلصانه ویژگی بارز جهادگران ایرانی است

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی استان ۹۲ شهید، ۷۰ نفر جانباز و بیش از هزار و ۷۰۰ رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و این اصالت و پیشنیه ای ارزشمند برای استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: بیشتر کارکنان سازمان را متولدین دهه های اخیر ۶۰ و ۷۰ تشکیل شده و لذا نیاز است که این افراد با منش و راه شهیدان آشنا شوند بنابراین برگزاری این یادواره در دستور کار قرار گرفت.

اسکندری با بیان اینکه راه و رسم و مکتب جهادی باید توسط کارکنان این سازمان همچنان ادامه یابد، بیان کرد: اکنون رسالت این سازمان امنیت غذایی است با نگاه و رویکرد جهادی می توان در توسعه و امنیت غذایی موفق عمل کرد

عضو شورای جهادسازندگی کردستان در این یادواره اظهار کرد: ایثارگری جهادگرانی که برای ایجاد خاکریز در جبهه های حق علیه باطل از جان و مال خود گذشتند؛ قابل وصف نیست و این افراد ستون های انقلاب را مستحکم کردند.

علی نواب افزود: امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند و برقراری و حفظ امنیت را به آنها سپارد و بعد دستور تاسیس جهاد سازندگی را برای محرومیت زدایی داد.

وی اضافه کرد: شهدا پایه های انقلاب را مستحکم کردند و باید از خانواده آنها حمایت کنیم و یادمان نرود این افراد چه سختی هایی کشیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha