۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85611684
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۲۱ پروژه در منطقه یک شهر همدان با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار

همدان- ایرنا- شهردار همدان گفت: عملیات ساخت ۲۱ پروژه عمرانی متنوع و ماندگار در سطح منطقه یک شهر همدان با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمسعود حسینی روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی در حال ساخت منطقه یک شهرداری همدان اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه امکانات و نیازهای شهروندان منطقه یک شهرداری همدان ساخته می‌شود.

وی به گسترش فضای سبز و ایجاد محل‌های ورزشی جدید در سطح منطقه یک اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مفهوم توسعه پایدار در اجرای این پروژه‌ها کاملاً مشهود است و اجرای پروژه‌ای فاخر پارک دوستدار کودک توسط شهرداری همدان فرصتی برابر به تمامی کودکان شهر همدان جهت داشتن تفریحات مناسب می‌دهد.

حسینی رسیدگی به فضای سبز با وجود کم آبی را از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیرت شهری همدان دانست و خاطرنشان کرد: این مهم مستلزم ذخیره‌سازی مناسب آب است و احداث مخزن آب در بوستان ارم با ظرفیت هزار متر مکعبی می‌تواند باعث مصرف بهینه آب در آبیاری فضای سبز باشد.

وی با اشاره به اهمیت پیاده روهای استاندارد افزود: از مشخصه‌های شهرهای انسان پیاده روهای استاندارد است که در سطح منطقه یک پروژه‌های زیادی در این راستا تعریف شده است تا علاوه بر افزایش ضریب ایمنی پیاده روی، باعث ترغیب شهروندان به پیاده روی خواهد شد.

اجرای ۲۱ پروژه در منطقه یک شهر همدان با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار

شهردار منطقه یک همدان نیز با بیان اینکه تلاش شد نظرات شهروندان و فعالان حوزه مدیریت شهری در جلسات و پروژه‌ها عملی شود افزود: تلاش کردیم متناسب با این نظرات، بودجه و فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه یک تعریف شود تا علاوه بر افزایش مشارکت شهروندان شاهد افزایش رضایمتدی از اجرای پروژه‌ها باشیم.

مرتضی حضرت زاده با اشاره به افتتاح بیست پروژه عمرانی در تیر ماه سال جاری اظهار کرد: هم اکنون ۲۱ پروژه فعال و متنوع در سطح منطقه یک شامل حوزه‌های گردشگری، پیاده روسازی، جداره‌سازی، بازگشایی معابر، آسفالت ریزی، افزایش سرانه فضای سبز، احداث فضای بازی کودکان، احداث سرویس‌های بهداشتی، احداث مخازن آبیاری، دیوارکشی رودخانه‌ها هستند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان همدانی در اجرای این طرح‌ها بیان کرد: احداث پارک دوستدار کودک برای اولین بار در شهر همدان، احداث مخزن هزار متر مکعبی پارک مردم، احداث ساختمان چند منظوره کوی مدرس، احداث پروژه ساختمان تجاری بلوار شهید فهمیده، پیاده روسازی خیابان پاستور، پیاده روسازی خیابان عدالت، پیاده روسازی خیابان میرزاد عشقی، پیاده روسازی خیابان سعیدیه, پیاده روسازی جاده دره مرادبیک، پیاده روسازی خیابان مهدیه، پروژه دیوارکشی رودخانه دره مرادبیک از دیگر طرح‌های در حال انجام است.

وی، احداث ساختمان نظارتی در میدان گنجنامه، جدولگذاری مسیر گنجنامه، ترمیم و بازسازی محوطه گنجنامه، احداث زمین ورزشی پارک ارم، احداث سرویس بهداشتی پارک ارم، ترمیم و بازسازی محوطه پارک ارم، احداث سرویس بهداشتی بوستان مردم، بازسازی و مقاوم‌سازی ساحتمان باشگاه شهرداری همدان، جداره‌سازی میدان امام خمینی (ره)، پروژه احداث پارک سوار خیابان بین النهرین را از دیگر پروژه‌های در دست ساخت منطقه یک شهرداری همدان عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha