رژیم صهیونیستی توانایی توقف حرکت جبهه مقاومت را ندارد

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به جنایت وقیحانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی در دهه های گذشته توانایی توقف حرکت جبهه مقاومت را نداشته و این بار نیز به این هدف خود نخواهد رسید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز یکشنبه در تجمع مردم شهر ارومیه برای محکومیت جنایت رژیم مفلوک صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله افزود: رژیم اشغالگر قدس با به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت تصور می کند به پیروزی می رسد و روند مبارزه مقاومت را متوقف می کند درحالیکه برخلاف تصور او نه تنها پیروز میدان نیست بلکه مقاومت هر روز قوی تر از دیروز در میدان مبارزه حاضر می شود.

وی اظهار کرد: فرماندهان شهید در جوار رحمت و بهشت پروردگار جای گرفته و از خوان نعمت بی بدیل پرورگار برخوردار شده و به آرزوی دیرینه شان رسیده اند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری فرمودند درخصوص پیروزی نهایی حزب الله ادامه داد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با عنایات خداوند متعال به دست رزمندگان مقاومت به کام مرگ خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: زمانی که سربازان رژیم صهیونیستی در بیروت حضور یافتند و تصور کردند پیروز خواهند شد، همین جبهه مقاومت بود که پای آنها را از این سرزمین قطع کرد و آنها را از بیروت بیرون راند و این بار نیز به این مبارزه با قدرت ادامه می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: خداوند متعال انسانهای زبون را به امتحان می کشد تا حیوانیت آنها آشکار شده و مردم با چهره واقعی آنها آشنا شوند و رژیم صهیونیستی و سردمداران آن نیز مشمول این سنت الهی هستند.

وی افزود: اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا با تمام وجود و جان و مال و فرزندانش مبارزه کرد و پس از قرن ها امروز نام ابا عبدالله (ع) در سراسر کره خاکی می درخشد اما نام یزید با لعن و نفرین همراه است.

وی با بیان اینکه بدون شک انتقام خون رهبر مقاومت و شهدا گرفته شده و ضربه هایی محکمی به رژیم اشغالگر قدس وارد خواهد شد، اظهار کرد: رژیم مفلوک صهیونیستی همواره به خاطر اینکه نمی توانست رو در رو با جبهه حق مقابله کند، دست به ترور و جنگ ناجوانمردانه می زند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: در جنگ مردانه نیروهای دو طرف در مقابل هم می ایستند در حالی‌که رژیم کودک کش اسراییل ناجوانمردانه دست به ترور و قتل عام مردم بی گناه می زند.

وی ادامه داد: از اول هم اینگونه بوده است و همواره جبهه باطل به جای جنگ جوانمردانه دست به جنگ ناجوانمردانه می زد چنانکه در هشت سال جنگ تحمیلی صدام دست به چنین کاری زد و اقدام به بمباران شهرها کرد در حالیکه ایران اسلامی هرگز دست به چنین اقدامی نزد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: در حال حاضر نیز رژیم مفلوک اسراییل برای ترور رهبر مقاومت دست به قتل عام مردم عادی زد و تصور کرد با ترور رهبر مقاومت دیگر جبهه مقاومت از حرکت باز می ایستد در حالیکه این اقدام جنایتکارانه او مبارزه مقاومت را مضاعف کرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور پرشور مردم ارومیه در میدان انقلاب این شهر همراه بود، حاضران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر کودک کش، درود بر سید حسن نصرالله، ما همه سرباز توییم خامنه ای و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، انزجار خود را از ددمنشی های رژیم اشغالگر قدس و به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان ابراز و بر حمایت از جبهه مقاومت تاکید کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha