تغییر زمان برگزاری نمایشگاه صنعت موسیقی برای دومین بار

تهران- ایرنا- زمان برگزاری دومین نمایشگاه صنعت موسیقی، برای دومین بار در سال جاری تغییر کرد و قرار است این نمایشگاه آبان ماه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه صنعت موسیقی قرار بود روزهای چهارم تا هفتم تیرماه امسال در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود که این رویداد به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شهید و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه به تعویق افتاد و قرار شد دومین نمایشگاه صنعت موسیقی ۱۰ تا ۱۳ مهرماه امسال برگزار شود.

اکنون براساس اعلام ستاد برگزاری دومین نمایشگاه صنعت موسیقی، زمان برگزاری این رویداد به دلیل اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سید مقاومت و آزادی، از ۱۰ مهرماه به ۲۹ آبان تا ۲ آذر در محل مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران تغییر یافت.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی که در دوره گذشته با حضور طیف وسیعی از تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و دست‌اندرکاران موسیقی و استقبال میلیونی و گسترده بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شده بود، این بار پذیرای چهره‌های سرشناس موسیقی ایران نیز خواهد بود.

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه صنعت موسیقی برای دومین بار

نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی دی ماه سال گذشته در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شد. این نمایشگاه با در برگرفتن گروه‌های کالایی شامل تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه‌کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ آبان تا ۲ آذرماه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ از دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران بازدید کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha