تجمع اعتراضی دانشگاهیان اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

اردبیل - ایرنا - جمعی از دانشگاهیان اردبیل با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی با برپایی تجمع اعتراضی، جنایات رژیم اسرائیل را محکوم و به ساحت آسمانی شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدرضا مصلح نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی روز یکشنبه در اجتماع دانشگاهیان معترض به جنایات رژیم جعلی اسرائیل گفت: رمز ماندگاری انسان‌های بزرگ در تاریخ بشر، پیروی از مکتب امام حسین (ع) و پایمردی و استمرار در این راه است.

وی افزود: اگرچه این مسیر به حذف پیروان و دلدادگان آن امام همام منجر شود، مکتب متعالی آن حضرت ادامه خواهد یافت و پیروان و علاقه‌مندانش در هر شرایطی ماندگار خواهند شد.

وی ادامه داد: به یک تعبیر، باید اذعان کنیم که عدالت ایجاب می‌کند آزادمردی همچون سید مقاومت بعد از سی سال مجاهدت، به مرگ عادی نمیرد بلکه شایسته است مثل اربابش امام حسین (ع) به درجه شهادت برسد و نشان افتخار همچون ستاره ای بر سینه اش تا قیام قیامت بدرخشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هرگز در راه حق، ضلال و گمراهی نیست و امروز با تاسی به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمک به اسلام و مسلمین برای ما فرض و وظیفه است.

تجمع اعتراضی دانشگاهیان اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مصلح نیا ادامه داد: کمک فعلی ما همین حضور و فریاد و همراهی با جبهه مقاومت است و باید بدانیم پیام دادن مسئولان رده بالای کشور برای ابزار همدردی و حمایت از جبهه مقاومت خوب است اما وظیفه اصلی مسئولان، عمل به آن رهنمود رهبری است.

وی اضافه کرد: باید همصدا پشتیبان رهبرمان باشیم تا انتقام خون سید مقاومت و سایر خون‌های ریخته شده در مسیر مقاومت و پایمردی، با اتکا به خدا گرفته شود.

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها در ادامه این تجمع اعتراضی با سر دادن شعارهایی نظیر "صهیون جنایت می‌کند بایدن حمایت می‌کند"، "مرگ بر اسرائیل" ، مرگ بر آمریکا" جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، همراهان او و سایر شهدای لبنان و غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha