دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان: حمایت از آرمان مقاومت، پشتوانه مردمی دارد

بندرعباس - ایرنا - دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان گفت: حمایت ایران از آرمان جبهه مقاومت پشتوانه مردمی دارد و جبهه عظیم مبارزان با رژیم مفلوک و جنایتکار اسرائیل، خونخواه‌ شهید مقاومت است‌.

علیرضا صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در خط مقدم مبارزه با دشمنان خدا، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جهادی مقدس را برای نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی مدیریت می‌کرد؛ دل‌های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه‌هایشان را مملو از آتش انتقام کرده است.

وی بیان کرد: بدون شک شهادت، شایسته‌ترین پاداش و اجر سال‌ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن‌تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار و آمریکای خونخوار را فراهم خواهد کرد.

دبیر مجمع مطالبه گران هرمزگان عنوان کرد: این جنایت و درندگی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و ضاحیه برآمده از استیصال و درماندگی این کیان غاصب و نتیجه پشتیبانی آمریکا و سکوت دولت‌های منطقه و وادادگی مجامع بین‌المللی و زبونی حکام وابسته و غفلت‌های جهان اسلام بود و به فضل الهی رسواگر ستم پیشگان و نویدبخش پیروزی‌های بزرگ خواهد بود.

وی اظهار کرد: اگرچه برخی جریان‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج‌نشین، بی‌تفاوت نشان دادن مردم ایران نسبت به تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی را در دستورکار دارند، اما واقعیت‌های موجود نشان‌دهنده حمایت بی‌شائبه ایرانیان از مردم مظلوم فلسطین است.

صالحی ادامه داد:حمایت ایران از آرمان مقاومت مردمی و حاکمیتی بوده و از پشتوانه مردمی برخوردار است؛ بنابراین فضاسازی عده‌ای به‌منظور وارونه‌سازی واقعیت‌های موجود، راه به جایی نمی‌برد.

وی تصریح کرد: به عنوان دبیر مجمع مطالبه‌گران، فرمان رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای را لبیک گفته و در کنار حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت ایستاده و یاری خواهیم کرد.

دبیر مجمع مطالبه گران هرمزگان یادآور شد: امروز جبهه عظیم مبارزان با رژیم مفلوک و جنایتکار اسرائیل و همچنین‌ امت واحده اسلامی خونخواه این سید عزیز هستند و در سایه وعده تخلف ناپذیر الهی و عنایات امام زمان(عج)،پایان رژیم‌ کودک‌کُش‌ اسرائیل بسیار نزدیک است.

بیانه مجمع مطالبه‌گران هرمزگان

مجمع مطالبه‌گران هرمزگان طی بیانیه‌ای شهادت شهید مقاومت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت و اعلام کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و جانفشانی در راه مبارزه با غاصبان صهیونیست و آزادی قدس شریف سرانجام به خیل یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

فرزندان اسلام در طول تاریخ مبارزه با ظلم و کفر و فساد، جان عزیز خود را با افتخار تقدیم درگاه الهی کرده‌اند و امروز تشیع و اسلام با این جان نثاری‌ها، به این عظمت و اقتدار رسیده است.

شهید نصرالله راهی را آغاز کرد که خداوند وعده پیروزی آن را داده است و ادامه این مسیر به دست غیورمردان جبهه مقاومت از لبنان گرفته تا سوریه، عراق، یمن و ایران با قدرت پیموده خواهد شد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب، امر کردند، سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

مجمع مطالبه‌گران هرمزگان مصیبت شهادت آن سید عزیز را در پس ۴۰ سال مجاهدت خالصانه نخست به پیشگاه امام عصر(عج) و سپس به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha