۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85612021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجتماع بزرگ مردم نوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

نوشهر - ایرنا - اجتماع بزرگ مردم انقلابی نوشهر روز یکشنبه در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و گرامیداشت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شماری از شهروندان نوشهر با برپایی تجمع اعتراضی در مقابل مسجد جامع این شهرستان غرب مازندران جنایات رژیم اسرائیل اشغالگر و کودک کش را محکوم و به ساحت آسمانی شهیدسید حسن نصرالله ادای احترام کردند.

این اجتماع کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است"، " یا ایها المسلمین اتحدو اتحدو" ضمن حمایت از مقاومت مردم ستم دیده غزه و مردم لبنان در برابر حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی و محکوم کردن شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود را از کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه و لبنان توسط این رژیم اشغالگر اعلام کردند.

شهروندان نوشهری امروز همپای دیگر هموطنان خود با برگزاری اجتماع مردمی، زیباترین تابلوی همدردی و همراهی و حمایت از مظلومان غزه و لبنان را خلق کردند.

حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب امام جمعه موقت نوشهر در این اجتماع مردمی گفت: مبارزات جبهه مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان و جدی تر و بیشتر می شود.

وی اظهار کرد : خداوند وعده داده است که پیروزی از آن جبهه حق است و باطل نابود شدنی است و به طور قطع همانطور رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این رژیم کودکگ کش نابود شدنی است.

وی گفت : شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت ما را دغدار کرده است و امروز با تاسی به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمک به اسلام و مسلمین برای ما فرض است.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha