پاسخ کوبنده در انتظار صهیونیست‌ها است/شهادت «نصرالله» خللی در اراده حزب الله ایجاد نمی‌کند

تهران- ایرنا- عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: شهادت سید حسن نصرالله با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود و همگان بدانند که مقاومت و حزب الله لبنان با قدرت و قوت بیشتر به کار خود ادامه می‌دهد.  

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، گفت: شهادت سید حسن نصرالله داغی است که سرد نمی‌شود و پاسخ کوبنده و نابود کننده در انتظار رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان آن بدانند که با شهادت نصرالله کار مقاومت متوقف نخواهد شد و حزب الله با قدرت و قوت بیشتر به کار خود ادامه خواهد داد.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: همانطور که حزب‌الله در دوران عباس موسوی یک گروه نظامی کوچک بود و پس از شهادت وی و دبیر کلی نصرالله به یک سپاه قدرتمند تبدیل شد،در دوران جدید و پس از شهادت شهید نصرالله نیز با قدرت و قوت بیش از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد.

یوسفی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ما شهادت شهید بهشتی، شهید رجایی و دیگر شخصیت‌های مهم را دیده‌ایم و در حالی که پس از رحلت امام خمینی(ره) دشمنان کار نظام اسلامی را تمام شده فرض می‌کردند نظام جمهوری اسلامی با قدرت و قوت بیشتر به کار خود ادامه داد.

وی یادآور شد: در شرایط فعلی نیز وضع به همین ترتیب است و اینگونه نیست که شهادت شهید سید حسن نصرالله خللی در اراده و عزم مقاومت در منطقه و جهان ایجاد کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اگرچه شهادت شهید نصرالله یک هزینه بود اما همگان باید این را بدانند که هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه ذلت ناشی از سازش است و ثمره‌های مقاومت عزت و اقتدار و نه ذلت است.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha