حضور در تجمع‌های ضد رژیم‌صهیونیستی بیانگر پیروی جوانان از رهبر انقلاب است

تهران- ایرنا- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری تجمع‌های اعتراضی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: با شرکت در این تجمع‌ها نشان می‌دهیم فرمانبردار فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا اظهارداشت: این روزها دانشگاهیان سراسر کشور با حضور در تجمعات اعتراضی و به منظور محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان در واقع به دنبال عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

وی افزود: دانشگاهیان دانشگاه تهران نیز همواره با شرکت در تجمع‌های مختلف آمادگی خود را در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان اعلام کردند و افراد بسیاری در این مسیر شهید شدند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران تاکید کرد: ما با حضور فیزیکی در تجمعات گرامیداشت شهادت شهید حسن نصرالله آمده‌ایم بگوییم برای حضور فیزیکی در معرکه‌های جنگ آماده هستیم.

وی اظهارداشت: تدارک برنامه‌هایی برای گرامیداشت شهدای غزه و تجمع‌های اعتراضی به صورت نمادین است و از سوی دیگر اساتید دانشگاه‌ها به خصوص اساتید معارف اسلامی و شبکه نخبگانی از سوی رهبر معظم انقلاب نیازها و محورهای مقاومت را برای دانشجویان بیان می‌کنند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: روشنگری‌هایی که برای جوانان به خصوص دانشجویان از جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌شود، از انحراف جوانان این مرز و بوم از مسیر جلوگیری و از آنها در برابر انحرافات شبکه‌های مجازی محافظت می‌کند.

حجت الاسلام کرمی تاکید کرد: برگزاری نشست‌هایی از این دست پیام جدی دارد و آن این است که اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد. هدف اصلی ما اسلام است و آرمان قرآنی ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد. در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود. حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha