فیلم|مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت در حرم عبدالعظیم (ع)

شهرری - ایرنا - مراسم بزرگداشت سیدالشهدای محور مقاومت با حضور مسئولان شهرستان ری روز یکشنبه در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پی حمله تروریستی رژیم جعلی اسرائیل به جنوب بیروت و شهادت سید مقاومت حجت الاسلام سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت، ظهر امروز یکشنبه هشتم مهرماه مراسم گرامیداشتی با حضور مردم و مسئولان در آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شهرری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرری، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه، دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم (ع)، معاونین فرمانداری، رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی، جمعی از زائران و مجاوران در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در سخنانی به ذکر ویژگی های فردی و اجتماعی شهید سید حسن نصرالله در طول دوران دبیرکلی حزب الله لبنان پرداخت و در انتها حاضران با سر دادن شعارهای انقلابی خشم و انزجار خود را از عمل تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، حزب‌الله لبنان بعدازظهر شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ در بیانیه‌ای شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل این جنبش را تأیید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha