مربی پاختاکور: با قهرمان آسیا بازی داریم/ ارونوف را مهار می‌کنیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس به تمجید از این تیم پرداخت.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، کمال الدین تاجیف، مربی تیم فوتبال پاختاکور در نشست پیش از دیدار فرداشب با پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا گفت: پرسپولیس یک تیم بزرگ و قهرمان آسیا است و ما فردا بازی جذابی با این تیم خواهیم داشت.

وی که با توجه به عدم سفر سرمربی پاختاکور به دلیل بیماری به ایران، در این نشست شرکت کرده بود، درباره شناخت از اوستون ارونوف، هافبک ازبکستانی پرسپولیس هم اظهار داشت: به خوبی ارونوف را می‌شناسم که چه ستاره‌ای است و برای مهار او سعی‌مان را خواهیم کرد و باید ببینیم در بازی فردا چه پیش می‌آید.

تاجیف درباره شناخت از تیم پرسپولیس هم یادآور شد: پرسپولیس تیمی قوی است که در زمین فرز و چابک عمل می‌کند. البته نقطه ضعف‌شان هم این است که برخی مواقع برای حریف‌شان در زمین موقعیت‌هایی ایجاد می‎‌کنند که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

سردار سوبرخوجایف، بازیکن تیم فوتبال پاختاکور هم در این نشست گفت: سفری طولانی به ایران داشتیم اما الان آماده هستیم و امیدواریم که بازی خوبی را مقابل پرسپولیس ارائه کنیم.

وی درباره اینکه به جای ورزشگاه آزادی قرار است در ورزشگاه شهر قدس مقابل پرسپولیس بازی کنند، اضافه کرد: درست است که در این استادیوم بازی نکرده‌ایم اما این مسئله شرایط را برای ما آسان‌تر می‌کند و خرسند هستیم که در آزادی بازی نمی‌کنیم چون آنجا ظرفیت بیشتری دارد و تماشاگران بیشتری می‌توانستند به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را تشویق کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha