کارکنان وزارت ارتباطات جنایت رژیم صهیونیستی را در ترور سیدحسن نصرالله محکوم کردند

تهران - ایرنا - وزیر، معاونان، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه با برگزاری تجمعی، جنایت رژیم صهیونیستی را در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله سید مقاومت محکوم کردند.

به گزارش ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجمع اعتراضی معاونان، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه با حضور سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر یکشنبه هشتم مهر ۱۴۰۳ در واکنش به ترور ناجوانمردانه شهید حاج سید حسن نصرالله برگزار شد.

نمازگزاران بعد از بجا آوردن نماز ظهر و عصر از محل نمازخانه این وزارتخانه با سر داد شعارهایی در محکومیت جنایت و اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تا مقبره شهدای گمنام در پردیس وزارت ارتباطات راهپیمایی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در مقبره شهدای گمنام وزارت ارتباطات در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله عنوان کرد: تمام مردم منطقه این یقین را داشتند که روزی سید حسن نصرالله به شهادت می رسد.

وی افزود: این اتفاقات را فرصتی برای این اندیشه ببینیم که در دنیا انسان‌های پَست و پلیدی هستند که بهترین انسان‌ها را به شهادت می‌رسانند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهادت رساندن سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان در سال های گذشته، تصریح کرد: با این کار تصور می کردند که جبهه مقاومت به پایان رسیده اما غافل بودند که جبهه مقاومت مانند حوادث کربلا روز به روز درخشنده تر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی با اشاره به بمباران مردم غزه با میلیون ها تن بمب، تاکید کرد: این مردم در یک سال گذشته حتی به کمترین امکانات بهداشتی و غذایی دسترسی نداشتند و حتی صهیونیست ها بیمارستان آنان را نیز بمباران کردند.

وی به اطاعت سید حسن نصرالله از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این شهید توفیق داشت، با تمام وجود سربازی و اطاعت پذیری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی با تاکید بر اینکه یقین بدانید پیروزی با مسلمانان است، تصریح کرد: برای پاسخ به این جنایات، مصالح کشور رعایت می‌شود اما عقوبت الهی سخت در انتظار رژیم صهیونیستی است.

در ادامه این مراسم پیام تسلیت مقام معظم رهبری و بیانیه ای نیز از طرف کارکنان وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محکومیت این جنایت قرائت شد و با شعارهای حاضران مورد تایید قرار گرفت.

در متن این بیانیه آمده است: ما کارکنان وزارت ارتباطات و دستگاه های تابعه، اقدام ددمنشانه باند جنایت کار و خبیث صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدمقاومت، شهید حاج سید حسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب الله لبنان و یار و یاور مظلوم جهان را قویا محکوم کرده و آمادگی خود را در حمایت و یاری رساندن مجاهدان عالم برای نابوده غده سرطانی صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha