شهادت سید مقاومت باعث بالندگی حزب الله می شود

آستارا - ایرنا - فرمانده سابق دانشگاه افسری نیروی دریایی سپاه گفت: شهادت سید مقاومت نه تنها حزب الله را ضعیف نمی کند بلکه باعث بالندی آن می شود.

به گزارش ایرنا، سردار اصغر شکراللهی یکشنبه شب در یادواره شهدای مسجد محمد رسول الله (ص) شهرستان آستارا اظهارکرد: نه تنها مردان و زنان کشورهای اسلامی بلکه همه آزادگان جهان به مظلومیت فلسطین اشغالی اذعان و در برابر اسرائیل غاصب صف آرایی کرده و می کنند.

وی تاکید کرد: اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سال است که از قیام فلسطین و مردم مظلوم آن در برابر رژیم کودک کش اسرائیل حمایت می کند تنها قرار گرفتن جبهه حق در مقابل باطل است و باید ایستادگی کرد.

فرمانده سابق دانشگاه افسری نیروی دریایی سپاه افزود: آنها برای اینکه انقلاب اسلامی را مهار و از رخ دادن انقلاب های جدید در منطقه جلوگیری کنند، اسرائیل را به عنوان یک قدرت معرفی کردند که با سکانداری رهبر معظم انقلاب این هدف برای آمریکا دست نیافتنی شده است.

سردار شکراللهی در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از ملت مظلوم فلسطین را باید به عنوان الگو داشته باشیم، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما تداوم حمایت از ملت فلسطین و آزادی قدس شریف و از محور های اصلی مبارزات کشورهای اسلامی بوده است.

وی به بی‌ثبات‌سازی داخلی، اهانت به قرآن کریم و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران توسط دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های اسلام‌هراسی دقیقاً زمانی توسط دشمنان قسم‌خورده انقلاب کلید خورد که بعد از چندین قرن، انقلاب اسلامی بر مبنای دین در ایران شکل گرفت.

سردار شکراللهی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اهانت جنون‌آمیز نسبت به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد، هدف دشمن، اصل اسلام و قرآن است» گفت: جهان امروز شاهد افزایش مسلمانان حتی در اروپا است و این خوشایند دشمنان قسم خورده ما نیست.

فرمانده سابق دانشگاه افسری نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: مدعیان آزادی بیان که معتقد بودند براساس آزادی بیان، همه ادیان می‌توانند آزادانه فعالیت داشته باشند و توهین به هیچ ادیانی جایز نیست اما ثابت کردند که به حرف خود پایبند نیستند زیرا تنها کسانی آزادی عمل دارند که به ادیان و قرآن کریم توهین کردند.

وی به شهادت سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله اشاره و بیان کرد: یکی از هنرهای سید مقاومت و حاج قاسم تجمیع افراد با فرقه‌های مختلف و وحدت فرماندهی در محور مقاومت بود که او را تبدیل به سرمشقی برای تمامی فرماندهان در میدان‌های نبرد ساخت.

سردار شکراللهی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله و شهید سلیمانی از کاریزماتیک‌ترین شخصیت‌های نظامی جهان هستند که توانست با رشادت‌های خود در میدان نبرد آمریکا را نسبت به قبل منزوی کند و پروژه خاورمیانه جدید آنها را با شکست مواجه سازد، گفت: شهیدان مقاومت توانستند از نفوذ معنوی خود استفاده کند تا همه نیروها ید واحده باشند.

وی افزود: بعد از گذشت ۴ سال از شهادت سردار سلیمانی این مرد بزرگ یاد و نام او بر زبان‌هاست و در مناطق مختلف برای او مراسم بزرگداشت می‌گیرند زیرا او توانست به قلب‌ها نفوذ کند و هر کس که به قلب‌ها نفوذ کرد، هرگز از صحنه تاریخ محو نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha