آسفالت ۲۷۰ کلیومتر از محورهای ارتباطی استان بوشهر بهسازی و روکش شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۷۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان در نیمه نخست امسال بهسازی و انواع روکش آسفالت شد.

به گزارش ایرنا ، عبدالکریم اخترشناس روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری ۷۶ کیلومتر روکش آسفالت، ۷۵ کیلومتر لکه گیری و ۲۷ کیلومتر درزگری در محورهای استان بوشهر عملیاتی شده است.

وی افزود: همچنین انواع روکش‌های آسفالت حفاظتی شامل اسلاری سیل، میکرو و فوگ سیل ۹۱ کیلومتر در راستای بهبود کیفیت و پیشگیری از تخریب زود هنگام رویه راه در سطح محورهای استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید

۴۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان بوشهر ایمن سازی شد

افزایش ۲۷درصدی جابجایی مسافر در استان بوشهر

۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران بوشهری اربعین پیش بینی شد

اخترشناس یادآور شد: طی نیمه نخست امسال بهسازی و اصلاح پیچ‌های گردنه عامری و جاشک، بهسازی و تعریض قطعه اول سعدآباد- وحدتیه، جاشک- آبدان و آبدان - دوراهک از شاخص ترین پروژه‌های مورد بهره برداری یا در دست اجرای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: ۹۰ درصد برنامه پیش بینی شده استان در زمینه روکش، لکه گیری و آسفالت حفاظتی اجرایی شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد جهش قابل توجه در این زمینه به منظور افزایش رضایت مندی کاربران جاده‌ای باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha