۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85612625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انسجام بخشی اطلاع رسانی دستاوردهای دولت در بوشهر ضروری است

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: باید در شورای اطلاع‌رسانی این استان نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی تدوین شود و تعامل مؤثر با تمام ارکان اطلاع‌رسانی درون و بیرون مجموعه دولت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ، اکبر پورات دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی استان بوشهر اظهار کرد: سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت از اهم وظایف شورای اطلاع‌رسانی و فضای مجازی است.

وی افزود: در طول سال‌های اخیر همواره کارآمدسازی نظام رسانه‌ای دولت، اطلاع‌رسانی هنرمندانه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دولت‌ها بوده است و انتظار می‌رود برای تحقق مطالبات معظم‌له در دولت چهاردهم مجدانه پیگیری و عملی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: برای تحقق این مهم ارتباط مستمر با رسانه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و خبرگان عرصه ارتباطات و رسانه ضروری است .

پورات تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر فعالیت‌ها را با شیوه‌های نوین رسانه‌ای منعکس کنند.

وی ادامه داد: تلاش برای شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی نوین و ارتقای فعالیت شورای اطلاع‌رسانی استان به‌صورت ویژه عملیاتی و اجرایی شود.

پورات اضافه کرد: در زمینه وفاق ملی و امیدافزایی در بین مردم و انعکاس خدمات دولت به نحو مطلوب در رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید دستگاه‌های اجرایی استان به نحو شایسته اقدامات خود با شیوه‌های نوین رسانه‌ای به جامعه منعکس کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه باید جلسات شورای اطلاع‌رسانی و فضای مجازی استان به‌صورت منظم برگزار شود، تصریح کرد: در همین راستا باید آسیب‌شناسی از مسائل استان توسط کمیته‌های زیر مجموعه این شورا انجام شود و در جلسات به‌صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

پورات با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله در طول عمر خویش سرافراز و استوار زندگی کرد و شجاعانه و دلیرانه به شهادت رسید و دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی باید بدانند که این امت عزم خود را از امام شهیدش امام حسین(ع) می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha