روسای کشورهای اسلامی در مقابل جنایت صهیونیست‌ها اقدامات راهبردی انجام دهند

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: این اتفاق برای جهان اسلام ، تشیع و آزادی خواهان جهان ثلمه بزرگی بود  و روسای کشورهای اسلامی باید با وحدت در مقابل این جنایات اقدامات راهبردی جدی انجام دهند.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: این اتفاق برای جهان اسلام، تشیع و آزادی خواهان جهان ثلمه بزرگی بود و روسای کشورهای اسلامی باید با وحدت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اقدامات راهبردی جدی انجام دهند.

وی اضافه کرد:رژیم کودک کش صهیونیست با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی دست به جنایت بزرگی زدند و سید مقاومت را به شهادت رساندند، البته سید حسن نصرالله سرانجامی جز شهادت نداشت و هدیه خود در دفاع از مظلومان را با شهادت گرفت.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: سید حسن نصرالله در راه آرمان و عقیده خود با دنیا معامله نکرد و در دفاع از مظلومان با جدیت راه خود ادامه داد و شهادت ایشان ثلمه بزرگی برای جهان اسلام بود .

بابایی کارنامی تاکید کرد باید اقدامات راهبردی در مقابله با زیاده خواهی صهیونیست‌ها انجام شود و در داخل کشور هم باید سیستم بازدارنده شدید برای جلوگیری از زیاده خواهی رژیم صهیونیستی فراهم شود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهر ماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha