رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت سردار نیلفروشان را تسلیت گفت

قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس و از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان را تسلیت گفت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دراین پیام که نسخه‌ای از آن دراختیار ایرنا قرار گرفت،‌ آورده‌است: شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس موجب تألم و تأثر گردید.

پیام حاکیست:‌آن مجاهد نستوه که به عنوان مستشار سپاه در لبنان در حال خدمت به جبهه مقاومت بود، از جمله رزمندگانی بود که در سنگر دفاع مقدس، جبههٔ مقاومت، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام سال‌ها مجاهدت کرد و پس از عمری فداکاری در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی همراه با سید مقاومت در راه آزادیِ قدس شریف به شهادت رسید.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: اینجانب شهادت این شهید گرانقدر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، بیت معظم آن شهید و همه دوستان و همرزمانش تسلیت عرض می کنم و از درگاه رب جلیل برای آن شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین در پیام دیگری شهادت شیخ نبیل قاووق از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله را نیز تسلیت گفت.

در بخشی ازاین پیام آمده‌است: شهادت مجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله که در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی همراه با سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به لقای الهی رسید موجب تألم و تأثر بسیارگردید.

پیام حاکیست:‌ آن روحانی گرانقدر عمر مبارک خود را در علم و عمل در راه خدا گذراند و در بنیان مرصوص حزب الله لبنان سال‌ها در راه آزادیِ قدس شریف مجاهدت کرد.
اینجانب شهادت این شهید گرانقدر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، حزب الله قهرمان و مردم غیور لبنان و همه دوستان و همرزمانش تسلیت عرض می کنم و از درگاه رب جلیل برای آن شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهر امسال به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در ضاحیه بیروت را بشدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.
برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.
در این حملات، مجاهدانی همچون سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha