ادای احترام رئیس مجلس و مدیرعامل ایرنا به مقام والای شهید سیدحسن نصرالله

تهران-ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، دومین روز مراسم تسلیت و یادبود شهید سید حسن نصرالله صبح امروز دوشنبه در دفتر حزب الله لبنان در تهران با حضور شخصیت های سیاسی، مقامات کشوری و فرماندهان لشکری برگزار شد.

محمدباقر قالیباف و حسین جابری انصاری با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران، ضمن عرض تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله، با عبدالله صفی الدین مسئول دفتر حزب‌الله لبنان نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

جابری انصاری همچنین دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha