عبدی: قهرمانی آسیا برایم رویا نیست/ می‌خواهیم نسلی فوق‌العاده تحویل دهیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران، گفت: قهرمانی در آسیا برای ما رویا نیست و می‌خواهیم نسلی فوق‌العاده تحویل فوتبال ایران بدهیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، حسین عبدی در رابطه با عملکرد تیمش در رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۰ سال آسیا که در لائوس برگزار شد، اظهار داشت: اول از همه باید خدا را شکر کنم که باعث سربلندی شدیم. یکی از رقیبان ما آب و هوای متفاوت و کاملا شرجی لائوس بود.

سرمربی تیم جوانان‌ ایران به وضعیت برگزاری بازی‌ها در چمن ورزشگاه ملی لائوس اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه چمن تا حدودی هموار بود، ولی لغزش بیش از حد زمین نه برای ما بلکه برای همه تیم‌ها ایجاد مشکل کرد. ناهمواری زمین خیلی اذیت کننده شد، به‌خصوص داخل محوطه ۱۸ قدم که تیم‌ها نمی توانستند به خوبی ضربه نهایی را به سمت دروازه بزنند که در بازی با هند برای ما تقریبا این قضیه خیلی مشهودتر بود. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، ولی در هر صورت نهایتاً توانستیم یک بر صفر پیروز از زمین خارج شویم.

عبدی درباره هدف کوتاه تیمش در مرحله مقدماتی، تاکید کرد: در این نوع بازی‌های گروهی هدف این است که بتوانیم در نهایت جواز حضور را در دور بعد کسب کنیم. با این پیش فرض بازی‌ها شروع شد.

وی ادامه داد: حریف اول ما لائوس بود که واقعاً تیم سرعتی و خیلی خوبی بود و شاید اگر ما زودتر به گل نمی رسیدیم شاید این بازی هم مث