وزیر کشور: خون شهید نیلفروشان نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است

تهران - ایرنا - وزیر کشور در پیامی به مناسبت شهادت سردار نیلفروشان تاکید کرد: خون شهدای مقاومت از جمله شهید نیلفروشان مولد حماسه‌های بزرگ‌تر و نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است.

به گزارش ایرنا، اسکندر مومنی روز دوشنبه در این پیام افزود: سردار شهید عباس نیلفروشان قهرمانی بی ادعا، مجاهدی افتخارآفرین و ستاره‌ای درخشان در آسمان پاک مقاومت و از پیروان مکتب حاج قاسم بود.

وی اظهار داشت: این هم‌رزم قدیمی، عمر پربرکت خود را در جهاد و جست وجوی شهادت گذراند و با تربیت نسل‌های جدید، خود الهام بخش پویندگان این راه بود.

مومنی خاطر نشان کرد: این سردار سرافراز اسلام،بالاترین درجه سعادتمندی، یعنی شهادت را در تقابل با شریرترین موجودات عالم دریافت کرد.خون شهدای مقاومت از جمله شهید نیلفروشان مولد حماسه‌های بزرگ‌تر و نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است.

وزیر کشور افزود: پیوستن سردار عباس نیلفروشان به کاروان یاران شهیدش و سید مقاومت را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده و همرزمان آن شهید سرافراز در جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می کنم.

به گزارش ایرنا، «سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در شامگاه جمعه ششم مهر 1403 به همرزمان شهید خود پیوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha