اجازه ندهیم تبلیغات معاندان نظام بر نسل جدید تاثیر بگذارد

سبزوار- ایرنا- مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نباید اجازه بدهیم تبلیغات دشمن و معاندان نظام بر نسل جدید و فرزندانمان غلبه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی دین‌پرور روز دوشنبه در اجتماع جامعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در محکومیت شهادت مظلومانه شهید سید حسن نصرالله، اظهار کرد: جامعه امروز نیاز به جهاد تبیین دارد تا امنیتی که به برکت خون شهدا، مجاهدت مجاهدان، نفس حضرت امام (ره) و زعامت رهبر معظم انقلاب به ما ارزانی شده با بصیرت و در میدان بودن استمرار یافته و به دیگر جوامع سرایت کند.

وی با ابراز تاسف از حملات رژیم جنایتکار صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان، اقدام این رژیم جعلی در به شهادت رساندن سردار مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از سرداران سپاه و مردم بی‌گناه لبنان را محکوم کرد.

وی افزود: در حادثه اخیر فرماندهی را از دست دادیم که تعابیر مقام معظم رهبری گویای شخصیت فردی و اجتماعی وی است، مکتب شیعه و مقاومت شخصیتی را از دست داد که زمان بسیار طولانی باید بگذرد که چنین فردی پا به عرصه وجود بگذارد و برای اسلام، اهل بیت(ع) و مکتب شیعه خدمت کند.

حجت الاسلام دین پرور گفت: خداوند در قرآن نسبت به مومنان اینگونه خبر می دهد که کسانی هستند که به عهد و پیمانشان در راه خدا پایبندند و در این راه عده ای شهید و عده ای نیز منتظر هستند.

اجازه ندهیم تبلیغات معاندان نظام بر نسل جدید تاثیر بگذارد

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با دشمنی طرف هستیم که به خون من و شما تشنه است، دشمنی که خداوند در قرآن نشانه های آن را بیان فرموده که "سرسخت‌ترین دشمن نسبت به مؤمنان یهود است".

وی تاکید کرد: در این راه باید ثابت‌قدم باشیم و مبادا تبلیغات خناسان و بدخواهان در نسل و حرکت و تجمعات ما تاثیر بگذارد.

حجت‌الاسلام دین پرور افزود: وظیفه همه ما جهاد تبیین است اگر این مهم صورت نگیرد اتفاقات بدی رخ خواهد داد، مبادا دولتمردان در اظهار نظرهای خود پالس هایی به دشمن بدهند که مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد.

در این آیین که با حضور جامعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در مسجد پردیس این دانشگاه برگزار شد، اجتماع کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا"، جنایات وحشیانه رژیم سفاک اسرائیل در به شهادت رساندن پرچمدار محور مقاومت و جمعی از مردم لبنان و غزه را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha