۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبر: 85613638
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چشمی: همه مقصر هستیم/ نکونام با بازیکنان درگیر نشد

تهران -ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: کادر فنی و بازیکنان در نتایج استقلال مقصر هستند و از این بابت از همه عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) پس از بازگشت کاروان آبی‌پوشان از کشور قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال مقابل السد شکست خورد و بابت این موضوع شرمنده هواداران خود هستیم و جای هیچ صحبتی نیست و به امید خدا توانیم جبران کنیم.

وی افزود: نمی‌دانم چه بگویم اما نمی‌دانم چرا هر کاری می‌کنیم به بن بست می‌خوریم.

بازیکن استقلال ‌خاطرنشان کرد: در این موضوع شکی نیست که همه مقصر هستیم؛ کادر فنی و بازیکنان در نتایج استقلال مقصر هستند و فقط همانطور که گفتم عذرخواهی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آسیب‌دیدگی‌اش که در بازی با السد اتفاق افتاد از چه ناحیه‌ای است؟ گفت: نمی‌دانم مصدومیتی که نصیب من شد چیست و باید آزمایشات دقیق‌تری بدهم تا مصدومیتم مشخص شود.

بازیکن استقلال درباره شایعاتی که مبنی بر درگیری جواد نکونام با بازیکنان مطرح شد، گفت: این موضوع صحت ندارد، اصلا هیچ درگیری بین بازیکنان و کادر فنی در رختکن نبود.

چشمی تصریح کرد: متاسفانه در هفته‌های اخیر استقلال با حواشی زیادی همراه بود. یک ماه است پدر این تیم را در آورند، بازیکنان استقلال حتی در تمرین هم استرس دارند چه برسد به بازی. اتفاقات و حواشی پس از بازی با استقلال خوزستان آغاز شد و تا به امروز ادامه پیدا کرد.

وی تاکید کرد: ما نهایت تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم اما متاسفانه نشد که نشد. به طور حتم در آینده‌ای نزدیک درباره تمام اتفاقاتی که رخ داد حرف خواهیم زد.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا با برتری دو برصفر نماینده قطر به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha