کماندار خراسان جنوبی در مسابقات تیراندازی آسیا ۲ مدال کسب کرد

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان جنوبی گفت: "فرهنگ خداپرست" در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی کشور چین تایپه موفق به کسب ۲ مدال برنز برای ایران شد.

محمد نوروزپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در رده نوجوانان و جوانان از هفتم مهر در تایوان آغاز و تا ۱۳ مهر برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل بدی آب و هوا به صورت فشرده برگزار شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به حضور ۱۳ ورزشکار تیم ملی نوجوانان ایران از جمله فرهنگ خداپرست در این دور از مسابقات بیان کرد: در این‌ مسابقات فرهنگ خداپرست در رشته کامپوند انفرادی موفق به کسب مقام چهارم آسیا شد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات تیم میکس کامپوند نوجوانان ایران با ترکیب فرهنگ خداپرست و رونیا رضوی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: پیش از این رکورد در اختیار ابوالفضل سلطانی‌نژاد در مسابقات لهستان و با امتیاز ۶۸۹ بود که خداپرست این رکورد را بهبود بخشید.

نوروزپور تصریح کرد: خداپرست همچنین در قالب تیم کامپوند تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب مدال برنز آسیا شد.

اکنون ۱۲۰ ورزشکار زن و مرد در رشته تیراندازی با کمان در استان به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال کرده و بیمه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha