شهادت سید حسن نصرالله، پیروزی جبهه مقاومت را رقم خواهد زد

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ثمره نهایی خون شهید نصرالله و سایر شهدا پیروزی جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام علی یوسفی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به شهادت شهید سید حسن نصرالله، افزود: هم اکنون در حساس‌ترین شرایط قرار داریم که امیدواریم به نتیجه، هدف و راهی منجر شود که قرار بود به آن برسیم.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی، اتفاقاتی را به چشم خود دیدیم که تمام حوادث کربلا را برایمان تداعی کرد، گفت: در برهه فعلی شاهد کشتار کودکان و زنان بی دفاع، بی رحمی تمام رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن آنها به هیچیک از اصول اخلاقی هستیم.

این مسوول در ادامه با اشاره به تکریم و معارفه ارکان ستادی این اداره، افزود: بهره‌گیری از تجربیات کسانی که در پست‌های مختلف کار کرده‌اند ضروری است چون به پیشبرد بهتر امور منجر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه هم اکنون ۶۲ پست سازمانی در اداره تبلیغات اسلامی استان خالی است، گفت:به حدود ۵۰ درصد بیشتر نیروی انسانی نیاز داریم ولی مسائل و مشکلات استخدامی دست و پای مجموعه را بسته است.

وی با بیان اینکه تعدد وظایف نیروها انجام کارها به نحو احسن را سخت می‌کند، ابراز امیدواری کرد: با حل مشکلات استخدامی شاهد تقویت ادارات تبلیغات اسلامی استان باشیم.

در این مراسم، حجت الاسلام سعید سپهری به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید اصغر موسوی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha