شهید سیدحسن نصرالله عمر پر برکت خود را در راه مبارزه بارژیم اسرائیل گذاشت

رباط کریم - ایرنا -فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت:شهیدسیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با رژیم سفاک و جنایکار اسرائیل گذاشت.

به گزارش ایرنا، آیین بزرگداشت شهید مقاومت، سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله و فرماندهان محور مقاومت لبنان، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر پرند در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم مومن و بصیر پرند، حجت الاسلام والمسلمین کاظمی امام جمعه، احمدی فرماندار رباط کریم، سرهنگ پیله ور فرمانده سپاه حیدر کرار(ع)، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند، معاونین شهردار و سایر مسئولان برگزار شد، جنایت وحشیانه رژیم صهیونستی محکوم و مردم پرند حمایت خود را از جبهه مقاومت علیه رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

سردار سرتیپ نعمان غلامی، فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)، در این مراسم، به نقش محوری دبیر کل حزب الله لبنان در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: شهید سید حسن نصرالله، یک ولایت مدار واقعی بود که با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با رژیم سفاک و جنایکار اسرائیل گذاشت.

شهید سیدحسن نصرالله عمر پر برکت خود را در راه مبارزه بارژیم اسرائیل گذاشت

وی همچنین به رشادت های سردار شجاع اسلام شهید نیلفروشان و دیگر شهدای مقاومت اشاره و گفت که رژیم جعلی اسرائیل پاسخ جنایات وحشیانه خود را خواهد داد.

شهید سیدحسن نصرالله عمر پر برکت خود را در راه مبارزه بارژیم اسرائیل گذاشت

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند نیز دیگر سخنران مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در شهر پرند بود و حاج ابوذر روحی با مداحی و مرثیه سرایی و فیاض حسنلو با شعر خوانی حماسی در وصف شهدای مقاومت، فضایی معنوی خاصی به این مراسم بخشیدند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha