۳۰ گروه دانش بنیان آماده حضور در نمایشگاه فناوری ارومیه هستند

ارومیه- ایرنا- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای برگزاری نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب و کار در ارومیه گفت: ۳۰ گروه دانش بنیان در این نمایشگاه، آخرین ظرفیت های فناورانه و یافته های خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

عباس شفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای تحقیق و توسعه صنایع،‌ فناوران، دانشگاه ها و پارک علم و فناوری در این نمایشگاه در ۸۰ غرفه حضور دارند و در حاشیه آن نیز کارگاه‌های توانمندسازی با حضور مدیران استارتاپی برتر کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با عنوان «ارومتکس» در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری راه اندازی شده است؛ ارومتکس یک پلت فرم منحصر به فرد است که شرکت کنندگان از صنایع مختلفی را که علاقه مند به اشتراک گذاری بینش، اطلاعات و بهترین شیوه ها در مورد موضوعات مختلف مرتبط با موضوع رویداد هستند، گرد هم می آورد.

وی اظهار کرد: هدف دومین نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار «ارومتکس» هموار کردن راه برای نسل های آینده با ترویج فناوری و پایداری در مسیر تولیدات دانش بنیان، به عنوان محرک های کلیدی توسعه اجتماعی و اقتصادی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه ادامه داد: برگزاری ۱۰ کارگاه توانمندسازی و مهارت افزایی، رویداد انتقال تجربه کارآفرینان برتر استانی و کشوری برای ارتقای دانش فنی و علمی شرکت کنندگان از جمله مزایان این نمایشگاه به شمار می رود.

شفیعی گفت: این نمایشگاه ویژه آذربایجان غربی بود و در آن همه شرکت ها در تمامی حوزه های فناورانه حضور می یابند.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه ارومتکس از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha