۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85614065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ دل امت اسلامی را شاد کرد

قزوین - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ دل امت اسلامی و آزادی خواهان جهان را شاد کرد.

حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین غلامحسن شهسواری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن عرض تبریک عملیات مقتدر و غرور آفرین وعده صادق ۲ اظهار کرد: عملیات موشکی وعده صادق ۲ که شب گذشته توسط نیروهای امنیتی به ویژه سپاه پاسداران قهرمان در پاسخ به ترور رهبر مبارز حماس شهید اسماییل هنیه و شهادت مجاهد کبیر رهبر همیشه سرافراز و ماندگار حزب الله شهید حسن نصرالله انجام شد، اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را باری دیگر به رخ کشید.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند قادر متعال و همچنین اراده مستحکم ملت بزرگ و سلحشور ایران در پاسخ قاطع و بی نظیر به خباثت های رژیم صهیونیستی و همچنین جنایت هایی که در طول این یک سال در غزه و لبنان انجام شد، عملیات بزرگ موشکی را با حداکثر موفقیت به نمایش گذاشتند و دل های تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم و کودکان مظلوم و قهرمان غزه و لبنان شاد کردند.

حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین شهسواری یادآور شد: دولت های اسلامی و سران کشورهای مسلمان به ویژه مجامع و سازمان‌های اسلامی که تا امروز در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند، اگر به انفعال خود پایان ندهند و برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی نکنند، چه بسا همین حوادث امروز لبنان و فلسطین فردا دامن گیر آن‌ها خواهد شد، چرا که دشمنی رژیم صهیونیستی محدود به یک کشور نبوده و با مسلمان جهان در جنگ هستند.

این مسوول بیان کرد: در حالی رژیم کودک کش صهیونیستی غریب یک سال در جنگ با یک گروه مردمی به نام حماس و حزب الله از تمام توان و پشتیبانی خود استفاده می کند که نحوه ترورهای اخیر این رژیم منحوس به ویژه در شهادت سید حسن نصرالله نشان می دهد که در میدان نبرد رو در رو کم آورده و مستاصل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان و مردم مسلمان سراسر جهان با اتحاد و همبستگی خود باید نقشه های شوم رژیم کودک کش صهیونیستی را برملا کرده و در برابر آن قیام کنند و اجازه ندهند این نسل کشی در کشورهای مسلمان ادامه پیدا کند، این درحالی است که متاسفانه در زمانه ای به سر می بریم که از سازمان های ملل و مدافع حقوق بشر جز اسم پوشالی چیزی باقی نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان جهان در چند روز اخیر درحال راهپیمایی و برپایی تظاهرات سراسری هستند تا این انفعال مجامع پوشالی حقوق بشری را به رخ مردم جهان بکشند.

حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین شهسواری ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله نخستین شهید در راه اسلام عزیز نبوده و آخرین نیز نخواهد بود و فرهنگ ایثار و شهادت و خون شهید نصرالله باعت تداوم جریان محور مقاومت شده و روح تازه ای به آن می دمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha